תאונות עבודה

צינור גז התפוצץ בגבעתיים, פועל בן 30 במצב בינוני

פועל כבן 30 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) לאחר שנכווה במהלך עבודתו במסעדה בגבעתיים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, במצב בינוני, עם כוויות בפנים.

מודעה

חובש הצלה דוד גליק שהגיע ראשון למקום מדווח: "כשהגעתי למאפיה, הכווינו אותי לעבר עובד במקום הסובל מכוויות בגפיים ובפנים, כתוצאה מצינור גז שהתפוצץ במהלך עבודתו במקום. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר."

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button