מבזקיםמשפטי/פלילי

שלא יעבדו עליכם: הורשע במרמה בסכומים גבוהים תוך שימוש במסמכים מזויפים

בית משפט השלום בתל אביב קיבל את עמדת הפרקליטות והרשיע את מיכאל זרגרוב, בעבירות קבלת דבר במרמה, זיוף ושימוש במסמך מזויף.

מכתב האישום שהוגש ע"י פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) בחודש מרץ 2020 עולה כי זרגרוב, יחד עם בת זוגתו וקרובי משפחה אחרים, פעל להונות את בני הזוג המתלוננים תוך שהוא ממליץ להם להצטרף לעסקאות נדל"ן ונוטל את כספים. זרגרוב נטל מבני הזוג לכיסו שלו 125,000₪. במקרה אחר שיקר למתלוננת אחרת כי יביא את אימה מאוקראינה לישראל וידאג לה לאשרת שהייה כעולה חדשה.

לאחר שהעבירה לו תמורת כך 17,000$, זרגרוב לא עמד בהבטחתו והאם נאלצה לשוב לאוקראינה. בנוסף, זרגרוב קיבל מיאקיטובה במרמה סך של 72,000$ ועוד סך של 179,200₪ תוך שהוא מציג את עצמו כבעל קשרים בפרויקט נדל"ן ומשכנע אותה לרכוש דירה. כאשר בנו היה מאושפז בבית החולים, הכיר זרגרוב את עובד המקום ושכנע אותו להעביר לידיו 30,000₪ בעבור רכישת נכס מקרקעין במכרז של האפוטרופוס הכללי, אשר כלל לא היה קיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם קבלת ההכרעה אמר עו"ד איהב נופל מפרקליטות מחוז תל אביב כי "הנאשם עשה הכל על מנת לרכוש את אמונם של המתלוננים, תוך שידע כי הם שרויים במצוקה כלכלית וניצל זאת במטרה ליטול מהם במרמה את כספם. החלטת בית המשפט נותנת רוח גבית למאמצי הפרקליטות במלחמתה בתופעת עבירות העוקץ וההונאה."

אזיקים - עצור - מעצר - כסף - מרמה
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button