סרטונים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת של חברי קונגרס דמוקרטיים מטעם AIPAC

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם משלחת חברי קונגרס דמוקרטיים מטעם אייפא״ק, בראשותם של מנהיג הדמוקרטים בבית הנבחרים האקים ג׳פריס ונשיא אייפא״ק מייקל טוצ׳ין, במשרד רה״מ בירושלים.

מדברי ראש הממשלה נתניהו לחברי המשלחת:
״מתרחש שינוי אדיר בעולם. השינוי המהותי הוא הקצב הגאומטרי של שינוי טכנולוגי. הוא ללא ספק ישפיע על החברה שלנו, על הכלכלות שלנו, על יחסי החוץ שלנו ועל הביטחון שלנו.

אני לומד את הנושא בחודשים האחרונים, לאחר שלמדתי לפני כן את תחום ההגנה בסייבר, ולאחר שהפכתי את ישראל והתחייבתי להפוך אותה לאחת מחמש מעצמות הסייבר. אך AI גדול מזה בהרבה. וההייפ הוא לא רק הייפ. זה אמיתי וזה קורה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

העתיד שייך למי שמחדש, אך העתיד שייך גם לחברות חופשיות שמשתפות ביניהן פעולה כדי להבטיח שאזרחינו ייהנו מהיתרונות של AI ולא מקללותיו. ויש הרבה משתיהן.

אני חושב שבהקשר הזה ובהיבטים רבים אחרים, לישראל אין בת ברית טובה יותר מאשר ארה"ב, ולארה"ב אין בת ברית טובה יותר מאשר ישראל. אנחנו אומות החדשנות.

הדבר החשוב ביותר הוא ליצור איום צבאי אמין על איראן, והדבר השני הוא לנצל את זה אם כל דבר אחר נכשל.

אנחנו לא רוצים עולם שבו איראן יכולה לאיים על ניו יורק, וושינגטון, לוס אנג'לס או כל מקום בין לבין עם נשק גרעיני.

אנחנו בוודאי לא רוצים עולם שבו הם יכולים להשמיד את ישראל, שהם קוראים לה ׳מדינה של פצצה אחת׳, הצהרה מתועבת בפני עצמה, אך מסבירה היכן איראן נמצאת.

אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים, עם הסכם כזה או אחר או בלעדיו, כדי להגן על עצמנו.

השלום עם מדינות המפרץ, שהתעצב על יסוד האיום האיראני מצד אחד, ומצד שני משיתוף הפעולה הטכנולוגי והעסקי בינינו, התפוצץ.

מדובר בשלום כלכלי. מיליארדים כבר זורמים לשני הכיוונים עם מיזמים משותפים, עם תיירות ועם יחסים בין אנשים ובין כלכלות. זו הזדמנות מרגשת לשלום.

אם יהיה לנו את זה עם ערב הסעודית, ועל זה הממשלות שלנו עובדות כעת, זו תהיה קפיצה קוונטית.

בשלום סעודי-ישראלי יש אלמנט של תשתית פיזית שכבר קיים, אבל הפוליטיקה חוסמת אותו״.

עוד הוסיף ראש הממשלה:
״אני רוצה להודות לכם על עמדתכם בנוגע לאנטישמיות וההתקפה השקרית על ישראל כ׳מדינת אפרטהייד׳, על תמיכתכם בביטחונה של ישראל ובמאמצי הנשיא להרחיב את מעגל השלום – אני בטוח שכולכם תומכים בזה. אלה זמנים עמוסים, עם הרבה התקדמות״.

וידאו: עומר מירון / לע״מ
סאונד: בן פרץ / לע״מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

18 תגובות

  1. אדוני ראש הממשלה נתניהו אני מאודמעריך אותך אתה אדם טוב אני מאחללך בריאות החלמה מהירה אתה ראש הממשלה הכי טוב בעולם בישראל אשםישמור אותך מיכל רע כל הברכות והאיחולים החמים 🫶🫶🫶❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥💯💯💯

  2. شالوم المخلص الأخلاق العالية احبك الله على الدوام تستحق التقدير والاحترام والمشاهدة والاعادة على الدوام والسلام عليكم جميعا

  3. مرحبا يا بنيامين والله ءانني ما ءارى هؤلاء حكام العرب إلى حوثلى ومثلين صدق أو لا تصدق طصليط العدو أمر فاضح😐😐😐

  4. באינדונזיה הסינים באמת מרושעים ומשוחדים, הם עובדים עם מוסלמים כדי להקשות עלינו, האנשים ממזרח אינדונזיה

  5. טלוויזיה בשתיקה
    שאלו חכם אחד למה כאשר אנשים רבים הם צועקים למרות שהם ממש סמוכים זה לזה. הוא הסביר שכאשר אנשים רבים, ליבם מתרחק אז הם צריכים לצרוח. לעומת זאת כשהם אוהבים, הם מדברים בשקט כי הלבבות שלהם קרובים מאוד. אם הם אוהבים עוד יותר הם לוחשים, וכאשר הם אוהבים בשלמות הם מבינים הכול בשתיקה.
    השתיקה טובה. יש בה מגע פנימי של אדם עם אדם, קשר בין הלבבות. יושבים, שותקים, מבינים, ולא צריך יותר מילים. גם כאשר הדיבור הוא במובן של תפילה, של שיחה לפני הכוח העליון, טובה במיוחד התפילה שבלב, הדיבור הפנימי שפונה בבקשה עבור הזולת, שדווקא היא נשמעת מכולן ומתקבלת.
    היום אנחנו מסתכלים על העולם שלנו, על האנושות, ורואים שכולם צועקים. בכל תוכנית טלוויזיה למשל יושבים דוברים כתף לכתף וצועקים זה לזה לתוך הפנים. כדי לעבור מצעקות לדיבור שקט לפחות, צריך שדובר אחד ייפתח וייקח את ידו של האחר, ובשקט, בחצי קול, אפילו בלחש, יתחיל לשכנע אותו במה שהוא רוצה, מתוך רצון לספר לו משהו מתוך ליבו. הדובר האחר יכול יהיה גם הוא לפתוח את ליבו בתגובה, ודיבורם יישפך מלב ללב.
    אנחנו הצופים, נצפה אז במסכים ונהיה שמחים, שהיום הזמינו לאולפן אנשים נורמליים, טובים, שנעים לנו לשמוע אותם. אומנם הם מדברים מעט מאוד, אבל אנחנו מבינים הכול.
    אם זה נשמע כמו מצב אידילי ובלתי מציאותי, הוא מפני שלא לימדו אותנו לתפוס כך את השיח, את הדיבור בין אנשים. אלא שמצב כזה בוא יבוא. לא בקרוב, אבל מובטח שיבוא.
    יעברו שנים רבות ואנשים ילמדו לדבר מתוך קרבה זה לזה. הזמן שיעבור יפעל בנו וכאילו ילחש באוזנינו ויספר, לדובר האחד וגם לאחר, שהצעקות חסרות תועלת ותכלית, שאין בהן שום טעם, ובהדרגה יאבד בדוברים הרצון להשתתף בכאלה תוכניות טלוויזיה עד שתבוא איזושהי נקודת צבירה, התשה ושבירה, שתפסיק את הופעות הקרקס האלה לגמרי, ובמקומן נקווה שיבואו תוכניות שיהיה בהן ביטוי רציני של כוונות. תוכניות טלוויזיה שבהן נשב ונשתוק, נעביר מסרים בלי מילים, רק עם רגש.

  6. ان شاءالله الله کے دشمن اسرائیل برطانیه كا نام پاکستان ھندوستان کا نام دارالسلام الله اكبر صلى الله عليه وسلم لا اله الا الله

  7. ان شاءالله الله كا دشمن اسرائیل برطانیه كا نام پاکستان ھندوستان کا نام دارالسلام الله اكبر صلى الله عليه وسلم لا اله الا الله

  8. بسم الله الرحمن الرحيم
    ارفعوا ايديكم عن الفلسطينين ارفعوا المخاصيم ارفعوا التضييق ارفعوا الحصار اتركوا الفلسطينين يعيشوا بحرية وكرامة وهدوء لا علاقة لكم بهم اتركوهم وشانهم ٦ملايين فلسطيني في فلسطين دعوهم وشانهم هم احرار لستم اوصياء عليهم

Back to top button