תאונות דרכים
שלושה פצועים בהתנגשות רכב במסעדה
רכב התנגש הערב (שלישי) ופגע בשולחנות בחצר מסעדה ברחוב השוק בעפולה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים העמק שלושה פצועים במצב קל, בהם: אישה כבת 40 ושני צעירים כבני 20.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה