משפטי/פלילי

האלימות הבלתי נסבלת בכבישים: נהג הותקף והובהל לבית החולים

שוטרי תחנת לוד פתחו לפני מספר ימים בחקירה, בעקבות דיווח למוקד המשטרה בחשד לתקיפת נהג על רקע ויכוח בכביש, על ידי שלושה חשודים שנסעו ברכב אחר. הקורבן נזקק לטיפול רפואי כשהוא עם חבלות בגופו ופונה על ידי גורמי רפואה למרכז הרפואי אסף הרופא בבאר יעקב.

מודעה

בתוך כך, החוקרים ביצעו פעולות חקירה מתקדמות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ועצרו אמש (שני) לחקירה את שלושת החשודים, תושבי לוד בשנות העשרים לחייהם בחשד למעשה, בסיום חקירתם נכלאו.

בכוונת המשטרה להביאם היום לדיון בבית המשפט בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרםבהתאם לצורכי החקירה.

משטרת תנועה - כביש מהיר
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button