חדשות הארץמבזקים

תיעוד דרמטי: הפקח רודף אחרי המחבל שירה בחברו ומחסל אותו

מחבל בן 27 מג'נין הגיע לפני זמן קצר (שבת) למרכז העיר תל אביב, כשהוא חמוש באקדח אחד לפחות, ובכוונתו לבצע פיגוע. ברחוב מונטיפיורי הוא זוהה על ידי שני פקחים עירוניים והתבקש לעצור לבדיקה.

בשלב זה פתח המחבל בירי מאקדחו לעבר אחד הפקחים ופגע בו, ניסה לירות בפקח השני והחל לרוץ. כפי שניתן לראות בתיעוד, הפקח השני שלמרבה המזל לא נפגע פתח אחרי המחבל במרדף וירה בו, כאשר מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה הגיב לפיגוע: ״גיבורי הערב הם פקחי הסיירת לביטחון עירוני (סל"ע), שחשדו במחבל וחתרו למגע, חיסלו אותו ומנעו פיגוע כבד יותר כנגד אזרחים. הפצוע באורח אנוש הוא אחד הפקחים שהמחבל ירה לעברו. בשעה זו נחזק את ידם של הצוותים הרפואיים הנאבקים על חייו של הפקח ונתפלל יחד עם בני משפחתו לשלומו, בריאותו והחלמתו המהירה״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר: "ערב קשה בתל אביב, מחבל מתועב יורה בחפים מפשע ומצליח לפצוע אנושות איש יחידת האבטחה של עיריית תל אביב ועוד פצועים נוספים בזירה. מתפלל לשלום הפצועים ולרפואה שלמה. הערנות והתגובה המהירה של הפקח הצילה חיים ומנעה פיגוע גדול הרבה יותר. כוחות הבטחון ימשיכו לפעול בכל הזירות ביד קשה נגד הטרור. ידעו אוייבנו שנשיג אותם ואת שולחיהם בכל מקום."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה לפיגוע הירי בת״א: ״פיגוע רודף פיגוע. ‏אני שולח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לפקח עיריית ת״א, שנפצע באורח אנוש בקרב יריות עם מחבל בפיגוע הירי שאירע בלב ת״א. ומחזק את שותפו ששהה יחד עמו בזירה ובפעולה מהירה, אמיצה ונחושה ניטרל את המחבל הארור ומנע אסון גדול עוד יותר.״

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button