בידורמבזקים

עצוב: כוכב הסדרה "שמש" הלך לעולמו בגיל 52

שחקן הטלוויזיה המוכר והאהוב, זבולון מושיאשווילי, הידוע בעיקר בשל תפקידו כ"ששי" בסדרה הישראלית האהובה והנוסטלגית, "שמש", הלך אתמול (שישי) לעולמו בגיל 52 בלבד, לאחר מאבק ממושך במחלת כבד קשה איתה הוא התמודד. רבים בתעשייה כאבו את הבשורה המרה, כולל חבריו לסדרה וספדו לו.

זבולון מושיאשווילי
צילום : גל גינוסר

כוכב הסדרה ומי שגילם את דמותו של 'שמש', צביקה הדר, אמר: "פשוט הזוי שאנחנו נמצאים כאן. קשה לי באופן אישי, זבולון היה בנאדם שלא מספר, תמיד הוא היה אופטימי. הפער הזה בין כל עם ישראל שראה את שמש ואנשים ראו את זבולון המצחיק, עם שובבות של ילד, הפער הזה בין זולון שעושה שמח ופתאום הפער הזה שמשום מקום זה נוחת על כולם."

"הכרתי את זבולון כשסיים בי"ס למשחק בטלוויזיה בפעם הראשונה שלו עשיתי איתו מערכונים בשעשועון "עשינו עסק" בסוף כל פרק… אח"כ בתפקיד שוליית הקוסם בסרט
"עפולה אקספרס" והשיא כמובן כשליהקנו את זבולון היקר לתפקיד האלמותי של ששי ב"שמש" . בשנים האחרונות פחות. היינו בקשר הדוק אבל נפגשנו לעיתים כל החבורה וצחקנו על כל כך הרבה חוויות ואמרנו שבסוף נעשה אולי איזה איחוד… כנראה שלא יקרה בהרכב המקורי השמש שקעה זבולון מושיאשווילי יהי זכרו ברוך." הוסיף צביקה הדר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
זבולון מושיאשווילי - צביקה הדר
צילום: אור גפן

השחקנית גלית גיאת שהשתתפה בסדרה כתבה: "הוא תמיד היה מחייך תוך כדי צחוק ואומר שהכל דבש, גם כשהיה לו קשה. לא נתפס. יהי זכרו ברוך."

'ילד הפלא' של הסדרה 'שמש', אליעד נחום, ספד לחברו: "זבולון, היית אור גדול בעולם, איש מצחיק עם עיניים טובות. נהניתי ולמדתי מכל רגע לצידך, בילדות ובחיים הבוגרים. אני אתגעגע אליך."

המחזאי והסטנדאפיסט רמי ורד כתב בחשבון הטוויטר שלו: "זבולון מושיאשווילי. פגשתי אותו באחד מחגי החנוכה, אדם מאד חייכן, הוא היה בתהליך של התקרבות לדת. וסיפר לי שאחד ההסברים לחנוכה. הוא שהדלקת כל ערב נר נוסף מסמל את התארכות הלילות בחורף. אהבתי את ההסבר ומאז העברתי אותו הלאה. יהי זכרו ברוך".

Back to top button