בידורמבזקים

אופירה התפוצצה בשידור: "אתה לא תקרא לה פקידה, תתבייש לך"

עו"ד דוד פורר, לשעבר בכיר בפרקליטות המדינה, התראיין אמש (שישי) בתוכנית של "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12 וחטף ביקורת קשה מהמגישה אופירה אסייג על כך שכינה את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה – "פקידה".

בתחילת הריאיון פנתה אופירה אסייג לעו"ד דוד פורר ושאלה אותו, "אתה לא חושש שהמהפכה / ההפיכה המשטרית תפגע פה בדמוקרטיה? כמשפטן אני שואלת אותך".

עו"ד פורר השיב: "אני חושב שהרעיון שפקידה שמונתה על ידי הממשלה הקודמת יהיה לה את הכוח להדיח את ראש הממשלה הנוכחי שנבחר בצורה דמוקרטית…."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אסייג קטעה את דבריו של עו"ד פורר ושאלה בתמיהה, "מה זאת אומרת? למי אתה קורא פקידה? אתה קורא ליועצת המשפטית לממשלה – פקידה? למה אתה מזלזל? למה אתה מדבר עליה ככה?"

עו"ד פורר ניסה להסביר וחזר על דבריו, "כן, היא פקידה. היא לא נבחרת היא ממונה. זה ההבדל אין שום דבר מעליב בלהגיד פקיד…"

אייל ברקוביץ התערב אף הוא ואמר, "כשאתה קורא ליועצת משפטית פקידה – זה מעליב".

אופירה המשיכה: "אני לא מוכנה שאף אחד יזלזל באולפן שלנו ביועצת המשפטית לממשלה. אני לא מוכנה שבשולחן שאני יושבת אתה תזלזל באף אישה. זהו זה אדון פורר! שמעת? כנראה שאתה לא מבין איך מדברים לאישה. אתה לא תקרא לה פקידה וגם אל תזלזל בפקידות. אתה תתבייש לך איך שאתה מדבר לאישה. ואיך גלית דיסטל מדברת ואיך דודי אמסלם מדבר. איך אתה מזלזל. תקשיב לי טוב, אתה צריך להתבייש וכל מי שמתנהג כמו שהוא מתנהג ליועצת המשפטית לממשלה. זה בושה וחרפה איך שאתם מדברים אליה".

עו"ד פורר השיב לאסייג, "את פשוט לא מבינה עברית".

אסייג: "אני מאחלת לך 10% מהעברית הרהוטה שלי".

לפני זמן קצר פרסם עו"ד דוד פורר תגובה בעמוד הטוויטר שלו ופנה למגישה: "אופירה שלום, את לא מגינת הנשים. את מעליבת הנשים. כך היה גם לפני שבועיים כשהתנפלתם על פרופ׳ טליה איינהורן. ראוי שתתנצלי בפני עשרות אלפי פקידות אותן העלבת אתמול. יש נבחרי ציבור ויש פקידות. לא להבין את ההבדל הוא עלבון לאינטיליגנציה. וכשאת מזמינה מרואיין, תכבדי. זה יכבד גם אותך."

יהודה שפר, שכיהן בעבר כמשנה לפרקליט המדינה (אכיפה כלכלית) ומקים הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור הגיב לציוץ של עו"ד פורר: "פורר אתה מיתמם! היועץ המשפטי לממשלה הוא מוסד ממוסדות השלטון, העומד בראש פירמידה של מאות משפטנים מעולים. לקרוא ליועצת ״פקידה״ בטון ובהקשר הנוכחיים זו הקטנה מיזוגנית שרק מרבה כאן שנאת חינם וחוסר ענייניות. רוצה להמחיש את טיעוניך בדרך מכבדת? התייחס ל"דרג נבחר" ו"שאינו נבחר"."

העימות הסוער באולפן בין המגיש לכתב הפוליטי: "סמרטוט, לא סופר אותך"

Back to top button