העולם הערבימבזקים

משרד הבריאות הפלסטיני: נער בן 19 נורה למוות ע"י מתנחלים ליד רמאללה

משרד הבריאות הפלסטיני מדווח הערב (שישי) כי קוסאי מעטאן, בן 19 נורה לפני זמן קצר למוות על ידי מתנחלים יהודים בכפר בורקא שבאזור רמאללה. מקורות מקומיים סיפרו כי הירי בוצע לאחר עימותים שפרצו בין התושבים בכפר למתנחלים.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח פלסטיני על עימות אלים בין אזרחים ישראלים לפלסטינים לפני כשעתיים בכפר בורקא שבחטיבת בנימין. דווח כי במהלך העימות ירו האזרחים הישראלים לעבר הפלסטינים, וכתוצאה מכך יש פלסטיני הרוג. בנוסף, התקבלו דיווחים על אזרחים ישראלים פצועים מזריקת אבנים. בעקבות הדיווח, צה״ל, משטרת ישראל וכוחות ביטחון נוספים הגיעו למקום ומתחקרים כעת."

חה"כ נעמה לזימי (העבודה) אמרה בתגובה: "אירוע חמור הוא עצימת העיניים המתמשכת והמכוונת מאלימות המתנחלים. תופעה שהפכה שהיקפה גדל באופן חסר תקדים תחת ההפקרות של המדינה. פורעי החוק הללו ששלחו נציגיהם אל הכנסת הם חלק ממבקשי החרבת הדמוקרטיה הישראלית ואין סיבה לטשטש את האמת הברורה הזו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button