סרטונים

דברי רה"מ נתניהו בפתח ישיבת הממשלה השבועית – 30/7/2023

אנו בסיכום כנס הקיץ – ויש הרבה מה לסכם. הממשלה מקדמת 3 יעדים מרכזיים שישנו את חייהם של כל אזרחי ישראל:

המהפכה הראשונה שאנו מחוללים היא בהורדת יוקר המחיה. אנו שמים קץ למצב האבסורדי שבו אזרחי ישראל משלמים יותר מאזרחי אירופה על אותם מוצרים – רק בגלל בירוקרטיה מיותרת.

לשם כך, הממשלה אימצה בשבוע שעבר החלטה מכוננת להורדת יוקר המחיה: מה שטוב לאירופה – טוב לישראל. אנו משווים את התקינה הישראלית לזו שבאירופה. זה יאפשר כניסה מאסיבית של מותגים ומוצרים חדשים וזולים יותר, שיכנסו מאירופה למדפי הסופרמרקטים בישראל. השוק יתרחב, התחרות תגבר והמחירים ירדו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לשם אותה מטרה, במהלך המושב הנוכחי העברנו בקריאה ראשונה את חוק ביטול מעמד היבואן הבלעדי.

במושב הבא אנו נקדם את 'חקיקת קארפור', שתאפשר לספקים לייבא באופן ישיר מוצרים לישראל מאירופה.
אני מזכיר לכם שדיברו על זה במשך שנים, קראו לזה במשך שנים, ואנו עושים את זה במשך כמה חודשים. כל המהלכים האלה יפחיתו את יוקר המחיה, בפעם הראשונה מזה עשרות שנים.

אני מבקש להודות לשר הכלכלה ניר ברקת, לשר האוצר סמוטריץ׳, לכל השרים והשרות שבאים מדי שבוע, כל שבוע, לישיבת הורדת יוקר המחייה, ועדה בראשותי, ואני מבקש להודות לחברי הכנסת שנרתמים לטובת המאמץ הזה בחקיקה.

המהפכה השנייה שאנו מחוללים היא בתחבורה. בממשלות הקודמות בהנהגתנו חיברנו את ישראל ברכבות, בכבישים, במחלפים, בגשרים. כולם רואים את השינויים הללו.

בחיבור הפריפריה למרכז חוללנו מהפיכה חברתית של ממש. היום אנו משלימים את החזון.
היום אנו משיקים את פרויקט ״ישראל אחת״ – חיבור המדינה כולה ברכבת מהירה מקריית שמונה ועד אילת.

הפרויקט הזה יוצא לדרך בתקצוב רב-שנתי ענק של 100 מיליארד שקלים. החזון שלי הוא שכל אזרח במדינה יוכל להגיע אל ומהמרכז, מכל מקום במדינה – תוך פחות משעתיים.
ברוב המקרים תוך פחות משעה – ואף פחות מכך. בלי פקקים, בלי זיהום אוויר, בלי בעיות חנייה – בנחת ובבטחה. מהפכה ענקית.

אני מבקש להודות לשר התחבורה הקודם והנמרץ ישראל כ"ץ, ולשרת התחבורה המכהנת והנמרצת מירי רגב ולשרים הרבים הנוספים שנרתמים להגשמת החזון שישנה את פני המדינה.
 
בעתיד נוכל להעביר מטעני סחורות ברכבת מאילת לנמלים שלנו בים התיכון, וגם לחבר את ישראל ברכבת לסעודיה וחצי האי ערב. אנו עובדים גם על זה.

המהפכה השלישית שאנו מקדמים היא בהייטק – בשבוע שעבר אישרנו בכנסת את חוק האנג׳לים. חוק זה נועד להזניק את תעשיית ההייטק הישראלית – הוא מאפשר שורה של הטבות, ביניהן דחיית תשלומי מס רווח הון, זיכוי ממס למשקיעים פרטיים, הכרה בהשקעות במניות כהוצאות מוכרות והענקת פטור ממס מריבית למשקיעים זרים.

אני רוצה להודות לשר המדע והחדשנות אופיר אקוניס וליו״ר ועדת הכספים משה גפני שעושים כאן יחד עבודה חשובה מאוד, וכן למשרד האוצר ולכל השותפים האחרים למהלך חשוב זה.

במקביל אנו משלימים היום מספר חוקים חשובים בכנסת, גם אם התקשורת לא מתייחסת לכך, ואין סיכוי שהיא תתייחס לכך. אנו ממשיכים לעבוד במרץ לטובת כל אזרחי ישראל.
 
בין החוקים שנעביר:
החוק הראשון, של שר הבל״ם, איתמר בן גביר: חוק הפרוטקשן למלחמה בפשיעה המאורגנת.
החוק כולל ענישה מינימלית של לפחות 5 שנים על עבירת פרוטקשן.

החוק השני, הוא חוק להגנה על חסרי ישע, של יו"ר הקואליציה ח״כ אופיר כץ.
החוק קובע שכל מי שיורשע בהתעללות בחסרי ישע יורחק מעבודה בגני ילדים, עבודה עם קשישים ועבודה עם אנשים עם מוגבלויות.

החוק השלישי, מקודם על ידי שר הביטחון יואב גלנט, כצעד נוסף של רפורמת נפש אחת.
החוק מעגן את זכויות פצועות ופצועי הנפש של צה״ל, וקובע הטבות בדיור וברכב.
 
החוק הרביעי, חוק האיזוק האלקטרוני – זהו צעד חשוב במאבק נגד אלימות כלפי נשים.
אני מבקש להודות לשר בן גביר ולשרה מאי גולן על השלמת החקיקה בנושא החשוב הזה.
 
חברות וחברי הממשלה, כפי שהבטחנו, ננצל את פגרת הקיץ כדי לנסות להגיע להסכמות בתוכנו. אני מקווה שהפעם ידנו המושטת לא תישאר באוויר. אפשר להגיע להסכמות, צריך להגיע להסכמות ורוב גדול בציבור מבין אמת פשוטה זאת.
 
ובאשר לאיומי הבונקר של נסראללה – אנחנו לא מתרשמים מהם. ביום מבחן, הוא ימצא אותנו עומדים יחד, כתף-אל-כתף. גם נסראללה יודע שלא כדאי לו ולא כדאי ללבנון להעמיד אותנו במבחן.

רה"מ הוסיף:
אפשרתי לשרים, בגלל שאנו בסוף מושב, להביא כמה מהדברים שאנו עוסקים בהם. בניהם אלה שעולים היום ובימים הקרובים להחלטות כאן ובכנסת.

אני רוצה להבהיר שהעבודה מתבצעת לרוחב משרדי הממשלה, בכל התחומים. אנו פועלים במרץ, אף על פי שאני יודע שהקשב הציבורי מוסת גם באופן טבעי וגם באופן לא טבעי, מחוץ והרחק מהעשייה העצומה שמתבצעת כאן בחודשים האחרונים – להפוך את המדינה שלנו למדינה עוד יותר מתקדמת, עוד יותר מחוברת, עוד יותר יוצרת, שפועלת לטובת כל אזרחיה בכל חלקי המדינה, עם תשתיות בתחבורה, באנרגיה, בתקשורת, בדיור, בחינוך, ברווחה, בתרבות וכו׳.

אבל יש נושא אחד שאנו עובדים עליו במרץ, הזכיר את זה שר המדע והחדשנות אקוניס – הנושא הזה הוא בינה מלאכותית.

אני לא התייחסתי אליו, מעת לעת אני מאזכר אותו. אבל צריך לדעת שעל התשתית הזאת שהשר אקוניס דיבר עליה, קודם כל אנחנו הוספנו חצי מיליארד ש״ח בתקציב בנוסף למה שהיה. אבל אנו הולכים הרבה יותר רחוק מזה – אנו הולכים להוסיף על התשתית הזאת קומות, קומות קומות.
כי המבחן כרגע – מי תופס את העתיד.

מי תופס את העתיד עכשיו? מי שיתפוס את העתיד ויהפוך את ישראל, זו התוכנית שלנו, להפוך לאחת מחמש מעצמות הבינה המלאכותית בעולם. כמו שעשינו בסייבר, כך אנחנו נהפוך את ישראל לא לכוח עולה בין האומות – אלא למעצמה בין האומות. זאת התוכנית שלנו.

לא רק לתת הרווחה ליוקר המחיה שהפחתנו אותו, והתחבורה והדיור והחינוך והרווחה לאזרחי ישראל – אנחנו רוצים וחייבים להפוך את מדינת ישראל למעצמה בין האומות בבינה מלאכותית. זה העתיד ואנחנו הולכים לשם.

וידאו: עומר מירון, לע"מ
סאונד: יחזקאל קנדיל, לע"מ

הבהרה: התוכן בכתבה מתפרסם באופן אוטומטי מעמוד היוטיוב על ידי IsraeliPM – התוכן והמדיה באחריות המפרסם בלבד.

30 תגובות

  1. כבוד ראש הממשלה
    אוהבים אותך המשך בפעלך הכל חד צדדי האחרים מטרתם רק להפריע ולהזיק
    כל הכבוד לכל חברי הכנסת השם אתכם וישמרכם

  2. השם ישמור אותך אמן❤❤❤
    ויקח במהרה את כל שונאייך אמן
    ראש,הממשלה היקר והמנהיג הדגול הכי גדול
    נ.ב כל שונאייך ילכו כפרה על נעלייך😂😂😂

  3. אנו מתפללים לחזרתם של הנשיא דונאלד טראמפ וחתנו קושניר לפתוח לנו את השערים לסעודיה ,

  4. ביבי אנו לא מוכנים לעבור בשתיקה , אנו מחפשים נקמה ענקית ביאיר לפיד בני גנץ גדי אייזנפוץ דן חלוץ יאיר גולן שקמה ברסלר אהוד ברק ,אל"מ ד' מפקד בסיס תל נוף ואהוד אולמרט לעמוד למשפט צבאי להכין את העמודים במידה וימצאו אשמים בקשירת קשר להפיכה ותפיסת השלטון הדמוקרטי

  5. PEOPLE OF ALL THE WORLD A MENSACH FOR ALL MUST SEE WHAT IS HAPPEN IN OUR WORLD GO CINEMA WHITH YOUR CHILDREN AND SEE SOUND OF FREEDOM FILM IT IS AROUND THE WORLD SEE WHAT THEY ARE DOING TO CHILDREN TO YOUR CHILDREN PLEASE GIVE ALERT IN ISRAEL GIVE MENSACH THAT IS JUSTICE THAT IS THE MANS MORE BEATIFULL I SAW IN MY LIFE THEY DO THIS FILM FOR YOU SEE WHAT IS JUSTICE IT IS THANK EDUARDO YIM TIM FOR TO SAW THE TRUTH AND FINISH WHITH THE TRAFFIC CHILDREN SEX GO YOU PRESIDENT AND SEE THE FILM AND AFTER PROTECT THE CHILDREN BY CALLING THIS ACTORS THAT THEY RISK THEY LIFE FOR TO SAFE CHILDREN I WANT THEM HERE IN ISRAEL PLEASE CALL THEM

  6. מגדל בבל, הקומה האחרונה
    מגדל בבל, הקומה האחרונה. האגו סותם לכולם את האוזניים, אף אחד לא מסוגל להבין מישהו אחר בסביבה. וממש כמו אז, המצב עלול להוביל למלחמה גדולה. חצי מהעולם נפלו שם בחרב, נאמר במדרש, מי יודע מה יקרה עתה. על מה שיוכל להציל אותנו מעצמנו, על חכמת החיבור שבלב האומה.

    בפאזל האנושי, לכל אדם ולכל עם יש ייעוד משלו. עם ישראל, מרגע היווסדו, נושא בקרבו שיטה לחיים בחיבור, מעל כל ההבדלים והדחייה שמתגלה. זה בא לנו עוד מהר סיני, וזוהי בעצם פנימיות התורה. הר מלשון הרהורים, סיני מלשון שנאה, ותורה במובן של אור, הוראה, שיטה איך לעלות מעל הכול, לכסות באהבה.

    "קבלו את התורה", נאמר לנו, "או שכאן יהיה מקום קבורתכם". האגו שלכם יקבור אתכם. אבותינו הסכימו להתחבר כאיש אחד בלב אחד, להיות ערבים זה לזה, וקיבלו שיטה לחיבור שאותה יצטרכו ליישם במצבים שעוד יתגלו ביניהם. ובבוא העת, כשאומות העולם יגיעו לנקודת הכרעה: או שלומדים להתחבר או שכולנו נטבע, תועבר שיטת החיבור לאנושות כולה. בעולם המקושר של היום ועם כל הנשק שפיתחנו, זהו כבר כורח השעה.

    כאשר שנאת חינם השתלטה עלינו, הגיע החורבן. ארץ ישראל הקיאה אותנו מתוכה, ויצאנו להתערבב עם כל אומות העולם. אחרי אלפיים שנה הוחזרנו לכאן, כדי שנבנה פה חברת מופת שתאיר את העולם.

    לכן, עד שלא נספק דוגמה לחיים בחיבור ואהבה מעל כל חילוקי הדעות והדחייה הגדולה, לא יניחו לנו לחיות בשקט כאן. נקודה. העולם יקום נגדנו יותר ויותר, ירצו למחוק אותנו מהמפה. ואם כן נתוודע לייעוד המקורי שלנו, וניעזר בשיטה לחיבור שמזמן נעלמה, הרי אז שנוכל להוביל את האנושות לקיום כאגודה אחת, כמו משפחה גדולה, כמו איברים בגוף אחד. לשם דוחפים הכוחות האבולוציוניים, כפי שהמציאות המקושרת מוכיחה.

    כל זאת מוסבר בחכמת הקבלה, חכמת האמת, פנימיות התורה. משך דורות היא הייתה נסתרת ועברה בין יחידי סגולה, היום היא נפתחת לכולם, מזמינה אותנו להשתמש בה.

    הראשון שגילה אותה ברבים היה אברהם, חוקר בבלי חכם, שביקש להבין מה קורה לבני האדם. בתקופתו, האגו זינק בקפיצה כפי שנרמז בסיפור מגדל בבל. אנשים רצו לעלות עד השמים, לשלוט בכל הבריאה.

    כשהתגלו ביניהם חיכוכים, חוסר הבנה, קולות מלחמה, אברהם ניסה להסביר שלא זו דרך ההתפתחות הנכונה. כל הטבע הוא מגנון אינטגרלי אחד, מאוחד, וגם אנחנו צריכים ללמוד לחיות באינטגרציה, באחדות, בהשלמה. "יאללה סע", אמרו לו רוב האנשים, אבל היו כאלה שהרגישו שיש אמת בדבריו. אברהם לימד אותם שיטה להתעלות מעל הטבע האגואיסטי, לבנות את עצמם כמערכת אחת, ולגלות על ידי קשר כזה את כוח הטבע הכללי. האחד.

    קהילת תלמידיו מנתה אלפים, אנשי בית אברהם, ומהם נעשה בהמשך העם שלנו, כפי שמתאר הרמב"ם בספר המדע. יוצא שאנחנו לא עם ככל העמים, שנוצרו על בסיס מוצא משותף וכדומה, אלא אוסף זרים, מכל מיני עמים ושבטים שחיו באזור מסופוטמיה, ערש האנושות דאז. התאספנו כקבוצה אידיאולוגית שמטרתה לחיות לפי ואהבת לרעך כמוך, להתחבר לאחד.

    והיום המעגל נסגר. האנושות שוב מוצאת את עצמה כמו סגורה במקום אחד. האגו של כולם בשמים, לא מסוגלים להבין אף אחד. הכוח היחיד שיוכל למנוע את החרבת הכדור הזה הוא אותו כוח טבע הנסתר. האחד. בכל מערכת הטבע הוא פועל מאליו, מאזן בין פלוס ומינוס, חום וקור, ובחברה האנושית יש לעורר אותו לפעולה מתוך בירור, מודעות והכרה. זהו מותר האדם מן הבהמה.

    השיטה לעשות זאת מפורטת בחכמת החיבור של הקבלה, והגיעה השעה להכניס אותה לפעולה. ישראל, המדינה שנבחנת בזכוכית מגדלת כל דקה ודקה, היא המקום שצריך לספק דוגמה לחיים באינטגרציה מלאה. בחיבור מעל כל האגו הענק, בכוח האהבה. מכאן זה כבר יתפשט במהירות רבה, ויסייע לאנושות להעפיל לדרגת הקיום הבאה. מעל כל מגבלות התפיסה הצרה, בעולם עליון, נאור ונפלא.

    אז יש תקווה. ויש עבודה. ויש שיטה.

    שיהיה לכולנו בהצלחה.

  7. Thank you PM Netanyahu, Israel and the Knesset for your leadership against OPEC member terrorism. I predict that any viable renewable energy replacement technology will destroy OPEC revenue and the ability to carry out OPEC funded terrorism against the United States and Israel. One of my sole inventions is a renewable energy invention, which could be especially viable in Israel. I would be honored if Israel or an Israeli company were to become involved. My sole invention could also simultaneously mitigate, if not entirely resolve, Israel's water crisis, as well as any current and future water shortage crises here in the U.S. Thus, it would be mutually beneficial.

  8. GRAZIE FRATELLO CARO PER IL TUO IMPEGNO E LAVORO SVOLTO NEL PASSATO E NEL PRESENTE PER IL BENE E GLI INTERESSI LA DIFESA E LA SICUREZZA DEL NOSTRO AMATO POPOLO DI ISRAELE VICINO E LONTANO.
    NON È IL PROBLEMA ISRAELE EUROPA, MA ISRAELE OCCIDENTE
    , PERCHÉ NEL BIPOLARISMO PLANETARIO ORA GLI EQUILIBRI
    MONDIALI SONO CAMBIATI E BISOGNA AVERE UNA PANORAMICA COMPLETA GLOBALE MONDIALE.
    ALTRIMENTI DIVENTIAMO UN PESCE (ESSENDO DELLA COSTELLAZIONE DEI PESCI LA NOSTRA )FUORI D'ACQUA.
    TODA RAVA ADONIM SCIALOM ALEHEM ADONAI ELOHIM KADIMA ISRAEL, BARUCH ABBA ADONAI ELOHIM ISRAEL. NUMERI 6:24-26,27.VOSTRO FRATELLO DOMENICO GIAMBATTISTA DI ISCHITELLA FG ITALIA, EUROPA L'UMILE SERVO DELL'ETERNO NOSTRO SIGNORE E DIO BENEDETTO IN ETERNO AMEN AMEN AMEN.

  9. Antisemitism lives in the foundations of human society and human nature. The human ego—the desire to enjoy at the expense of others and nature—evolves throughout history and during a person’s life. The more it grows, the more it feels an opposite force also dwelling within. That opposite force is called a “point in the heart.” Contrary to our egoistic desires that wish solely to absorb pleasures into themselves, the point in the heart is a desire that has potential to develop into a desire that loves, gives and positively connects to others.

    The point in the heart is also known as the seed of the soul, as we can develop it to discover our soul—the connection that underlies those very points. The realization of the potential encased in this small point of desire is the ability to rise above the human ego, where instead of detaching from one another through our growing egoism, i.e. increasingly prioritizing self-benefit over benefiting others, we instead prioritize the benefit of others and positive human connection.

    The point in the heart is the opposite of our egoistic nature. There are people who host only the negative egoistic force, and there are people who have both the negative egoistic force and the positive altruistic force. When both positive and negative forces coexist in us, then we become called “Jews” or “Israel” according to our inner essence. Likewise, if we solely host the negative egoistic force with no revelation yet of the point in the heart, then we are called “nations of the world” according to that essence.

    We underwent several stages of development throughout history. The point in the heart first surfaced throughout human society in ancient Babylon. The Babylonians who felt the inner urge to seek something deeper in life beyond the earthly egoistic desires joined Abraham, who taught a method for how to nurture the point in the heart in order to rise above the ego and positively connect. Abraham organized the Babylonians who wanted to study with him into a group, and he called this group “Israel,” which is made up of the words “Yashar Kel” (“straight to God”), i.e. people who aim themselves directly at the attainment of nature’s upper force of love, bestowal and connection, which is opposed to the force existing in human beings, the force of reception.

    Since Abraham’s time, the two groups—Israel and the nations of the world—have undergone much development. Some from the Israel camp left the group to pursue their natural egoistic inclinations, i.e. with an inclination to the nations of the world, while some from the nations of the world felt that they possess a special closeness and connection, which draws them to Israel. In other words, Jews are not a nationality, but they are people who host the point in the heart, which associates them with the positive force of nature, and which is opposite to the egoistic force that we are born and raised with by nature.

    The source of antisemitism is in the contrast and conflict between the two opposite desires of our inborn egoism and the point in the heart that can develop our ability to rise above the human ego.

  10. דבורים, דבורים ושוב דיבורים.ֶ המחירים עולים בכל מקום. לחיות בישראל זה פשוט כמעט בלתי אפשרי. מחירי דירות בתקרה. לקנית רכב אי אפשר להתקרב ואתה מדבר ומדבר ומדבר ולא עושה כלום.

  11. Shalom.!Shavua tov muito abençoada e vitoriosa para todos. O Eterno abençoe Israel e Jerusalém com a sua presença gloriosa e poderosa. .Envia a tua luz e a tua verdade aos seus dirigentes,ministros e conselheiros,encaminhando-os com os teus bons conselhos. Muita saúde para você Bibi.

Back to top button