חדשות הארץמבזקים

צפו: הקצין שנטרל את המחבל מנע פגיעה באזרחים נוספים | סיכום הפיגוע במעלה אדומים

היום (שלישי) בשעות הצהריים הגיע מחבל, תושב עזרייה בן 20 בעל אישורי שהייה ועבודה בישראל, לאזור המרכז המסחרי בכיכר יהלום במעלה אדומים, שלף אקדח שהיה ברשותו והחל בירי לעבר לעבר קבוצת אנשים שהייתה במקום.

זירת אירוע - פיגוע ירי - מעלה אדומים
צילום: דוברות המשטרה

כתוצאה מהירי נפצעו חמישה אזרחים באורח קשה, בינוני וקל והם פונו לבתי החולים לקבלת טיפול רפואי. קצין מג"ב שהיה במקום שלא בתפקיד שמע את הירי, חתר למגע וניטרל את המחבל ומנע בכך את המשך הפגיעה באזרחים. בנוסף לפצועי הירי, בהדסה הר הצופים בירושלים מטופלים חמישה נפגעי חרדה, כולם במצב קל.

מפקד מג"ב, ניצב בריק יצחק אמר לקצין: "פעלת בצורה הראויה ביותר לקצין במשמר הגבול, זה בדיוק מה שאנחנו מצפים מהלוחמים והקצינים שלנו. בפעילותך ובנחישות שבה חתרת למגע הצלת חיי אדם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים נמסר: "אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונו שלושה פצועים מהפיגוע במעלה אדומים, שלושתם בהכרה מלאה. בן 14, במצב בינוני עם פגיעת ירי בפלג גוף עליון, בן 29 במצב בינוני עם פגיעת ירי ברגל, בן 37, במצב קל עם פגיעת ירי בזרועו. מנהל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים, ד״ר אסף קידר, מעדכן כי השלושה עוברים הערכת מצב ובדיקות בשעה זו על מנת לקבוע את המשך הטיפול וצורך בניתוח."

צילום: דוברות בית החולים הדסה
צילום: דוברות בית החולים הדסה

אחד משלושת הפצועים בפיגוע במעלה אדומים, משה תורג׳מן בן ה-37 שנפגע מירי בזרועו, מטופל בחדר המיון.

צילום דוברות הדסה
צילום דוברות הדסה
צילום: דוברות בית החולים שערי צדק

Back to top button