תנועה ותחבורה
הצו נחתם: מחירי התחבורה הציבורית לא יעלו בשנה הקרובה
בהתאם לסיכום שהושג בין שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ', אמש (שני) נחתם הצו שימנע את ההתייקרות שתוכננה בשיעור של 12% בתעריפי התחבורה הציבורית. על פי הצו לא תחול כל עליה במחירי התחבורה הציבורית, באוטובוסים, ברכבות וברכבות הקלות במשך השנה הקרובה.
מודעה
כזכור, על פי החלטה שהתקבלה בממשלה הקודמת, בתאריך 1.7.23 היתה אמורה להכנס לתוקפה עליה בשיעור 12% בהתאם להתייקרות מדד תשומות התחבורה המורכב ממחיר הדלק, השכר, הביטוח והוצאות נוספות, אלא שרגב הביאה לדחיה של חודש שבמהלכו ניהלה מו"מ מול האוצר ולבסוף הביאה לביטול ההתייקרות.
על פי הצו, בשנה הקרובה לא תתייקר התחבורה הציבורית, כאשר לקראת סוף שנת 2024 יעלו מחירי הרק"ל במקרה שלא יימצא עד אז מקור תקציבי.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.










