תאונות עבודה

גבר נפל מגובה רב באתר עבודה סמוך למחלף וינגייט, מצבו בינוני

גבר כבן 37 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) לאחר שנפל מגובה של כשבעה מטרים סמוך לאתר עבודה בכביש 2, דרומית למחלף וינגייט. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים מאיר בכפר סבא, במצב בינוני עם חבלות בגב ובגפיים. שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

מד"א שרון
ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button