תאונות עבודה
תאונת עבודה בהוד השרון: פועל נפל מגובה של כ-4 מטרים
פועל כבן 20 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) לאחר שנפל מגובה של כארבעה מטרים במהלך עבודתו במפעל באזור תעשייה נווה נאמן בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, במצב בינוני, עם חבלה בבטן. שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה