תאונות עבודה

תאונת עבודה בהוד השרון: פועל נפל מגובה של כ-4 מטרים

פועל כבן 20 נפצע לפני זמן קצר (חמישי) לאחר שנפל מגובה של כארבעה מטרים במהלך עבודתו במפעל באזור תעשייה נווה נאמן בהוד השרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, במצב בינוני, עם חבלה בבטן. שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה.

מד"א שרון
ארכיון. צילום: שלומי מרצ'ביאק, תיעוד מבצעי מד"א
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button