צרכנות

חופשה בדירת נופש או בבית מלון?

חופשה היא הטיימינג האולטימטיבי להטעין מצברים ולחזור לשגרה בכוחות מחודשים. הקונספט אשר ייבחר לחופשה ישפיע בהחלט על ההנאה ועל ההצלחה של החופשה.
ישנם פורמטים שונים של סגנונות אירוח ממלונות גדולים בלב העיר או היעדי נופש דרך מלונות בוטיק אינטימיים ועד צימרים כפריים במושבים ובקיבוצים.

מדוע מלון דירות נופש?

בשנים האחרונות יותר ויותר נופשים בוחרים חופשה בדירת נופש – דירה שמיועדת למטרות נופש. מלון דירות נופש שונה ממלון רגיל או מבניין עם דירות להשכרה לטווח קצר בכך שכל הייעוד של המלון מוקדש לכך שהדירות הן למטרת נופש והמלון פועל כמלון – לרוב במלון יהיה מספר מועט של דירות לשמירה על פרטיות ותחושת אינטימיות.
עם זאת, הגודל מורגש היטב בשטח הדירה עצמה אם לא בשטח של המלון. מדובר בחדרי אירוח רחבי ידיים הגדולים יותר באופן משמעותי מחדרי מלון סטנדרטיים והדירות מאובזרות לאירוח נוח ופרקטי.
לרוב המלון  מאפשר גם תקופת השכרה ארוכת טווח של דירות ועבור רבים, שמשחזרים את הקסם שוב ושוב, מדובר בשילוב מנצח בין אירוח בסגנון ביתי עם המותרות של מלון.
כולל שירותי ניקיון, דלפק קבלה, אפשרות לארוחות בחדר אוכל באוכל שמסופק עד החדר, שירותי כביסה ועוד. 

למי מתאימה חופשה בדירת נופש?

מלון דירות נופש מתאים לקהל מגוון: אנשי עסקים שמגיעים ליעד לחופשה עסקית ורוצים ליהנות לפני ואחרי העבודה ממקום שלא ירגיש כמו חדר מלון קר ומנוכר ויאפשר להם לעבוד ולבלות בו זמנית, משפחות שזקוקות למרחב גדול ולמטבח מצויד וזוגות או חברים שחוגגים ומחפשים אירוח באווירה מחבקת ונעימה. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
– Photo by Gerson Repreza on Unsplash

איך לבחור דירת נופש מומלצת?

בבואכם לבחור מלון דירות נופש כדאי להתייחס בעיקר למיקום שלו ולוודא שהוא אסטרטגי ואטרקטיבי עבורכם מבחינת ניידות. באיזו סביבה תרצו לשהות – האם מול הים, ליד שטחים ירוקים, בקרבת אזור עסקי או אתרי תעשייה ואם בידיכם רכב האם יש למלון חנייה סמוכה מסודרת ואם אינכם ניידים, האם המלון קרוב לאמצעי תחבורה זמינים כמו עמדות השכרת קורקינטים, תחנת מוניות, תחנות אוטובוס.
קחו בחשבון את הרכב המשתתפים ואת התאמת הדירות המוצעות להרכב זה על מנת לוודא שאתם אכן נכנסים בדירה אחת או אם יש לשכור יותר מדירה אחת והאם אפשר לבקש דירות צמודות או מחוברות.
בדקו מה כולל המפרט הטכני של הדירה מבחינת אבזור כמו טלוויזיה, חיבור לאינטרנט אלחוטי, כספת, ארון בגדים, מטבח – במיוחד לשהייה ממושכת ואם יש חלוקה לחדרים לעומת סלון ואילו מתקנים מציע המלון. למשל, חדר אוכל או שירותי אוכל, מכבסה, חדר כושר, טרקלין, מרפסת גג.
שימו לב גם מהו הנוף הנשקף מהדירה ואם יש שדרוגים ששווה לשלם עבורם. כמו לדוגמא – בריכת שחייה צמודה או ג'קוזי. אם למשל, בכוונתם לחגוג אירוע חגיגי כמו בר/בת מצווה, ליל כלולות, מסיבת רווקות – בחנו אם המלון ערוך לכך מבחינת קישוט חדרים או הסבת הדירה לאירוע אינטימי.

בררו מהן האטרקציות הסמוכות למלון כדי שתוכלו ללכת אליהן ולא בהכרח לנסוע כמו רצועת החוף של תל אביב, גן צ'ארלס קלור, נמל תל אביב, שכונת נווה צדק הציורית או מתחם התחנה. בילויים שיהיו זמינים לכם. בנוסף, בדקו באילו תנאים ניתן לשכור את הדירה ולכמה זמן ובאיזו עלות ואם יש הנחות מסוימות לשהייה ארוכה יותר, כיצד מחושב התשלום האם פר אורח או לפי סוג דירה.
אל תדלגו על המלצות וחוות דעת חיוביות של אורחים על מנת להבין אם המקום אכן מומלץ לשהייה מהסוג שאתם מחפשים. עיינו בתמונות ובסרטוני תדמית כדי להתרשם מהדירה ומהמבנה האדריכלי עצמו של בית המלון. 

Back to top button