חדשות הארץמבזקים

נס ציונה: ביצים הושלכו לעבר דוכן תפילין של חב"ד

אדם אלמוני השליך היום (שישי) ביצים לעבר דוכן תפילין שהופעל על ידי תלמידי ישיבה צעירים בנס ציונה. מפעילי הדוכן טענו כי אותו אדם ביזה את התפילין והגישו תלונה במשטרה.

בעקבות האירוע בכירים ביהדות התורה גינו את ביזוי התפילין.

סגן השר במשרד התרבות חבר הכנסת יעקב טסלר מסר: "המום ומזועזע מהפגיעה הציבורית הקשה כלפי התפילין הקדושות היום שהותקפו בביזיון בדוכן להנחת תפילין של חב"ד בנס ציונה. לא יעלה על הדעת כי ידיים יהודיות יורמו לפגוע ולבזות את התפילין בפרהסיה בארץ ישראל, ואין שום סיבה שתצדיק התנהגות ברברית וחסרת ערכים מעין זו. אני קורא לגנות את המקרה הקשה ולרשויות החוק למגר את התופעה הקשה ואת ההסתה הפרועה כלפי ערכים מקודשים, דת ומסורת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר ירושלים ומסורת ישראל, מאיר פרוש, מסר: "ההסתה החמורה נגד ציבור שומרי המצוות מביאה שוב לתוצאות מזעזעות של אלימות נגד סממנים יהודיים. הפעילות של חב"ד ברחבי הארץ היא סמל לאהבת חינם, מול שנאת החינם המשתוללת. אני שב וקורא לראשי השמאל לעצור את רכבת ההסתה, פן יהיה מאוחר מידי".

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד ראש הממשלה הרב יצחק גולדקנופף, מסר: ‏"ההתקפה המזעזעת כנגד דוכן התפילין בנס-ציונה תוך ביזוי התפילין הקדושות היא חמורה מאוד. אני פונה לראשי האופוזיציה לפעול ככל יכולתם להורדת מפלס האיבה בקרב הציבור, לעצירת ההסתה כנגד מי שאינו חושב כמותם וכנגד ציבור שומרי התורה והמצוות. בימים אלו עלינו להתאמץ ולהרבות באהבת חינם".

ביזוי תפילין - ביצה הושלכה
שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים
שימוש על פי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button