מבזקיםפוליטי / מדיני

פעיל השמאל שהניח את גדר התיל מול בית הח"כ – התחייב שלא להתקרב לשם

לאחר הטרדות ואיומים חוזרים ונשנים פעיל השמאל חגי פרנקל התחייב היום (ראשון) בפני שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, ורד בלוך-שכטמן שלא יפר יותר את החוק, לא יפגין בסמוך לביתו של דנון ולא יטריד יותר את בני משפחתו. ההתחייבות של פרנקל באה לאחר צו ההרחקה שהוצא נגדו בשבוע שעבר בעקבות פעילות לא חוקית שנקט במסגרתה ארגן את חסימת ביתו של ח"כ דנון עם גדר תיל.

ח"כ דני דנון הגיש בשבוע שעבר לבית המשפט בראשון לציון בקשה לצו הרחקה מביתו שברעננה לחגי פרנקל, שעבר עבירה פלילית שדינה 5 שנות מאסר ויזם את הנחת גדרות התיל שחסמו את פתח ביתו לפני כחודש. השופטת בלוך-שכטמן קיבלה את הבקשה והורתה להרחיק את פרנקל מביתו של דנון ובני משפחתו לשבוע עד קיום דיון שבו תתקבל החלטה סופית בעניין. היום נערך הדיון ובו התחייב פרנקל כי לא ינקוט שוב בפעולות שאינן חוקיות כפי שנהג עד כה.

את פרנקל ייצגו בדיון עורכי הדין: מייסד ארגון השמאל "קריים מיניסטר", עו"ד גונן בן יצחק וחברת הכנסת לשעבר ממפלגת מר"צ, עו"ד גבי לסקי שייצגה בעבר את בני משפחתו של אחד הנאשמים בפיגוע בו נרצחו הרב נחמיה לביא והחייל אהרן בנט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ דני דנון: "אני בעד חופש המחאה, אבל החוק בישראל ברור וקובע מה מותר לעשות ומה אסור לעשות. משטרת ישראל קבעה היכן מותר והיכן אסור להפגין. מר פרנקל בחר, באופן קבוע, לפעול באופן עברייני ולנסות להטיל אימים על בני ביתי."

חבר הכנסת דני דנון במליאה
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button