מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: שוטר תנועה הטריד נהגת שעיכב לבדיקה ואיים על בעלה

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר התנועה חוסאם נסר אלדין, וזאת לאחר שהטריד נהגת שעוכבה על ידו לבדיקה ואיים על בעלה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק ונחקר על ידי צוות חוף במחלקה לחקירות שוטרים, במסגרת תפקידו של הנאשם, שוטר תנועה במרחב גליל, עיכב את המתלוננת בעודה נוסעת ברכבה בחשד כי ביצעה עבירת תנועה.

בעודו בודק את פרטיה במערכות המשטרתיות, אמר לה שהיא יפה, החמיא לה על צבע הציפורניים ואמר לה כי הוא יחכה לה בהמשך היום באותו המקום ואם לא תשוב לפגוש בו, אז ייתן לה דוח תנועה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שעזבה המתלוננת את המקום התקשר אליה הנאשם מטלפון חסום, לא הזדהה בפניה בשמו או תפקידו ואמר לה כי הוא מחכה לה בתחנת הדלק הקרובה. אז ניתקה המתלוננת את השיחה ולא ענתה עוד לשיחותיו.

בהמשך שב והתקשר אליה הנאשם במספר הזדמנויות מהטלפון האישי שלו והמתלוננת לא ענתה לאף שיחה.

מספר חודשים לאחר מכן, בעודו בתפקיד, הבחין הנאשם במתלוננת בעודה נוסעת ברכבה וכרז לה לעצור באמצעות מערכת הכריזה של הניידת. המתלוננת זיהתה כי מדובר בנאשם ולא נענתה לקריאותיו. בשלב זה התקשרה לבעלה, סיפרה לו כי הנאשם שב ומטריד אותה והוא החל בנסיעה לכיוונה. עם הגעת בעלה למקום, ולאחר שהבין כי מדובר בנאשם, התעמת הבעל עם הנאשם על כך כי הוא הטריד את אשתו. בתגובה, איים עליו הנאשם ואמר לו, בין היתר, 'תזכור את פניי', בעודו מניח את ידו על נשקו האישי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, שימוש לרעה בכוח המשרה ואיומים.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button