מבזקיםמשפטי/פלילי

מכתב האיומים לנתניהו: "השעון מתקתק אחורה – נשארו לך 3 חודשים וחצי"

בבית העלמין בהר הרצל שבירושלים הונח היום (שישי) על קברו של יוני נתניהו, שנפל במבצע אנטבה, מכתב איומים המופנה כלפי אחיו, ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו
ארכיון. צילום: עומר מירון, לע״מ

"אחיך… חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור זה איום מדרגה ראשונה… ביבי, אתה לא יותר טוב מאריק שרון. אריק שרון קיבל אירוע מוחי ושקע בתרדמת שמונה שנים. לך אני מאחל דברים יותר גרועים…". נכתב בין היתר במכתב האיומים.

בנוסף, נכתבו מספר "משימות" וביניהם – כיבוש עזה והחזרת גופתו של הדר גולדין ויתר השבויים שמוחזקים על ידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ביבי, השעון מתקתק אחורה!!! נשארו לך קצת יותר משלושה חודשים וחצי", נכתב בסיום.

גורמי הביטחון לא מקלים ראש במכתב האיומים החמור כלפי ראש הממשלה ומשטרת ישראל פתחה בחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי. "גורמי החקירה מבצעים בעקבות כך פעולות מגוונות על מנת להתחקות אחר מניח המכתב, ומיצוי חקירת המעשה." אמרו במשטרה.

בתנועת ‘מפקדים למען ביטחון ישראל׳ הגיבו למכתב האיומים כלפי ראש הממשלה בנימין נתניהו שהונח על קברו של אחיו והבהירו כי "מכתב האיומים כלפי רה״מ נתניהו הוא מעשה בלתי שפוי המהווה חציה של קו אדום, ולא חשוב באיזה צד מהמפה הפוליטית מצוי הכותב. אנחנו סומכים ידינו על כוחות הבטחון, השב״כ והמשטרה על מנת שיאתרו את הכותב וימצו עימו את הדין".

יו״ר המחנה הממלכתי בני גנץ אמר בתגובה: "מכתב האיום שהונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל הוא חמור ביותר וראוי לכל גינוי והוקעה. אסור לנקוט באלימות, אסור לאיים באלימות ומעבר לחומרת האירוע – זו חרפה מוסרית לחלל את קברו של מי שנפל בקרב בעת שפעל למען ביטחון ישראל. מקווה ומצפה שהמשטרה והשב"כ ישימו את ידם על הכותב ויביאו אותו לדין."

מכתב האיומים. הופץ ברשתות החברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

Back to top button