מבזקיםפוליטי / מדיני

שוב הפגנה מול ביתו של לוין – אך הפעם מעט שונה: "אי אפשר יהיה לנצח אותנו"

בניגוד להפגנות אליהן התרגל שר המשפטים, יריב לוין על יד ביתו בשבועות האחרונים, שהגיעו לשיא בהפגנה אלימה השבוע שכללה הבערת צמיגים, חסימת כביש גישה לשכונת מגורים וחסימת חניון משותף לבניין מגורים, עשרות תומכים ערכו היום (שישי) מעמד קבלת שבת חגיגי מול ביתו של לוין במודיעין. התומכים חיזקו את לוין מול המתקפות האישיות נגדו וקראו לו "להמשיך ברפורמה המשפטית".

לאחר שסיים את עבודתו הגיע לוין לביתו ויצא אל המשתתפים, הודה להם ונשא דברים במקום. באירוע השתתפו גדי טאוב, אראל סגל, ברלה קרומבי, פרופסור אשר כהן, עו"ד מושיק רוברסקי ועשרות תומכים נוספים. ברלה קרומבי מ'תקומה 2023', ממארגני האירוע סיפר: "הגענו יחד עם עשרות מכל רחבי הארץ, לא נשאיר לבד את נבחרי הציבור שלנו, אחרי חצי שנה של הטרדות חוזרות ונשנות של ארגוני השמאל הקיצוני והאנרכיסטים, הגענו לחזק את השר ואת שכניו שסובלים רבות מההצקות, זוהי רק ההתחלה, נמשיך לחזק את השר ולגבות אותו בקידום הרפורמה החשובה".

השר לוין יצא כאמור לקהל, הודה ואמר כי לא יוותר על הרפורמה המשפטית "תודה לכל אחד ואחת מכם שהגיע לכאן ביום שישי בצהרים, זה לא מובן מאליו, זה באמת מרגש ומחמם את הלב, תודה רבה. תודה לכל מי ששותף לארגון ולעשייה. אנחנו חייבים כולנו תודה לברלה קרומבי שעושה הכל בעשר אצבעות ועומד מול מערכות ענקיות. אין לנו כסף כמו שיש להם, אין לנו גיבוי תקשורתי כמו שיש להם, אבל יש לנו אמונה חזקה חזקה, אי אפשר יהיה לנצח אותנו. אני אומר לכם בצורה החדה והברורה ביותר – אני לא אוותר, אני יודע שהמאבק הזה הוא הרבה מעבר למאבק על שינוי במערכת המשפט, זה מאבק על היכולת שלנו לנהל פה חיים יהודיים ודמוקרטים אמיתיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יריב לוין - הפגנת תמיכה - הרפורמה המשפטית
צילום: איציק שאג
צילום: איציק שאג
צילום: איציק שאג

Back to top button