חדשות הארץמבזקים

מיליוני שקלים יוקצו לתכנון: יישוב חדש יוקם בגליל התחתון

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, יחד עם שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף ושר העליה והקליטה אופיר סופר. מובילים החלטת ממשלה על הקמת היישוב ׳רמת ארבל׳ בגליל התחתון, שתעלה להצבעה ביום ראשון הקרוב. בשלב ראשון יועברו מליוני שקלים לתכנון הראשוני של היישוב.

יצוין כי בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לבין הציונות הדתית ועוצמה יהודית סוכם על הקמת יישוב חדש בגליל – 'רמת ארבל'. ביום ראשון תעלה הממשלה החלטה על הקמת היישוב כאמור, וצפויה לאשר את התקציב לתכנון הראשוני של היישוב. על פי החלטת הממשלה הוחלט להטיל על משרד הבינוי והשיכון בשיתוף משרד ההתיישבות באמצעות החטיבה להתיישבות לרכז את עבודת המטה להקמת היישוב רמת ארבל.

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף: ״זהו הישוב הרביעי במספר שהממשלה החדשה מקדמת בהובלת משרד הבינוי והשיכון, כאשר את ״רמת ארבל״ קידמנו יחד עם משרד הנגב והגליל ומשרד ההתיישבות. מעבר להגדלת ההיצע ולהוזלת מחירי הדיור יש בכך בשורה חשובה לחיזוק ההתיישבות היהודית בגליל. אני מבקש להודות לחבריי השרים על העבודה המשותפת, על היוזמה ועל החזון. נמשיך לפעול לטובת אזרחי ישראל״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק: "שמים את הצפון – במרכז. הקמת רמת ארבל היא עוד אבן דרך חשובה בקידום ההתיישבות בגליל, עליה אנו שוקדים בשיתוף פעולה בינמשרדי במספר אפיקים. הממשלה שלנו בולמת הידרדרות רבת-שנים בגליל, ומקדמת תנופת התיישבות שתזניק את האזור ותפריח אותו. כי מה שאתה בוחר – זה מה שאתה מקבל."

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "הבטחנו, מקיימים. במסע הבחירות וגם בהסכמים הקואליציוניים הבטחנו להקים יישוב חדש בגליל – 'רמת ארבל' וכעת זה יוצא לפועל. ביום ראשון יחד עם שר השיכון גולדקנופף, נעלה להחלטת הממשלה את הקמת היישוב רמת ארבל. מדובר בבשורה חשובה להתיישבות בגליל ובנגב והגשמת החזון הציוני. בעזרת השם נמשיך ונפתח את מפעל ההתיישבות בנגב ובגליל".

צילום: דוברות שר השיכון והבינוי
צילום: דוברות שר השיכון והבינוי
צילום: דוברות שר השיכון והבינוי

Back to top button