מבזקיםצבא וביטחון

דרגות הוענקו לאלופים שעתידים להיכנס לתפקידם בשבועות הקרובים

תת-אלוף ירון פינקלמן ותת-אלוף אייל הראל הועלו לדרגת אלוף. האלופים עתידים להיכנס לתפקידם בשבועות הקרובים. טקס הענקת הדרגות נערך היום (חמישי), במחנה 'רבין' (הקריה). הטקס התקיים במעמד שר הביטחון, מר יואב גלנט, ובהשתתפות ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי, מפקדים ומשפחות מקבלי הדרגות.

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף הרצי הלוי: "החברות בפורום המטה הכללי היא מעמד מחייב, שביכולתו להשפיע על כל צה״ל. ירון ואייל, אנחנו מתברכים היום בשני חברים חדשים – הציפייה ממכם היא גבוהה ואני סבור שתעשו זאת בהצלחה, לצאת זאת אנחנו נפרדים משני אלופים חזקים מאוד שימשיכו לחזק אותנו גם בעתיד. יעקב ואליעזר, בשנים האחרונות יצא לנו להכיר מקרוב. התאפיינתם באהבה למקצוע והתבוננות ייחודית, עם רעיונות חדשים שהביאו הרבה לצה״ל. אני רוצה להודות באופן אישי לכל בני המשפחה של אלו שעוזבים ונכנסים, אנחנו יודעים שבלעדיכם הם לא היו מצליחים לעשות זאת".

מדברי מפקד פיקוד הדרום הנכנס, אלוף ירון פינקלמן: "לאורך כל השנים זכיתי לפקד ולהוביל לוחמים בכלל הגזרות: בלחימה, בפעילות המבצעית והאימונים. הייתה לי הזכות לשרת עם הטובים ביותר, בין אם כמפקד או פקוד ומכולם למדתי. בהצטרפות למטה הכללי, אשר לו חשיבות רבה בהובלת צה״ל אני רואה לעצמי חובה לשזור כל העת בין המשימה שהוטלה עליי בפיקוד הדרום, וההתבוננות והאחריות הכוללת. הניגודיות המשלימה תהווה מקור עוצמה. כתמיד ידריכוני ערכי צה״ל, השליחות והדבר הנכון לעשותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדברי ראש אגף תכנון ובניין כוח רב-זרועי הנכנס, אלוף אייל הראל: "אתגרים גדולים לפנינו. מדינת ישראל מאוימת מכל עבר, ובמוקד ניצב האיום האיראני המתעצם. בניין הכוח שלנו, תכנון המשאבים, ומעל לכל – טיפוח היתרון האנושי – כל אלו צריכים להתבצע תוך הלימה והתאמה לאיומים הלובשים ופושטים צורה. ויש עוד עובדה שחשוב לזכור, גם כשעוסקים בסוגיות כמו המעגל השלישי, התעצמות בחלל או פלטפורמות לחימה חדשניות: החיבור והדאגה לאחרון החיילים בשטח, זה שכרגע עולה למיטה שלו בירכתי הספינה בסיום משמרת, במוצב על קו הגבול, בטנק או בכל מקום אחר – חשובים לא פחות מהמרדף אחר הטכנולוגיה הבאה, אחרי הפיתוח פורץ הדרך".

הענקת דרגות
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות - הרצי הלוי - ירון פינקלמן
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות - הרצי הלוי - אייל הראל
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות - הרצי הלוי - ירון פינקלמן
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות - הרצי הלוי - אייל הראל
צילום: דובר צה"ל
הענקת דרגות
צילום: דובר צה"ל

Back to top button