מבזקיםמשפטי/פלילי

בן 27 מתל אביב חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בקטינות בנות 9-16

תחילת חקירת המשטרה החלה בתלונה שהוגשה במשטרה על ידי אמה של קטינה בת 13 לאחר שמצאה בטלפון של ביתה שיחות, התכתבויות ותמונות בעלות אופי מיני. בעקבות התלונה,חוקרי מחלק משפחה של תחנת שכונות פתחו בחקירה אינטנסיבית במסגרתה חשפו סיפור מזעזע מתמשך , שכולל פגיעות מיניות ואירועי אינוס ב- 10 קטינות בגילאים בין 9 ל16, אותן איתר החשוד באופן מתוחכם ושיטתי.

על פי החקירה , החשוד נהג להתחבר לקבוצות ווטסאפ בהן היו גם הקטינות , שם התידד עימן ורכש את אמונן, תוך ניהול שיחות , כשהקטינות משתפות אודות קשיים ומורכבויות החיים והחשוד מייעץ ומציע להן עזרה והגנה מפני מי שמבקש לפגוע בהן לרבות תוקפים , אנסים ועוד.

לאחר שזכה באמונן היה החשוד מעביר את השיחות לפלטפורמות של אינסטגרם וטלגרם בשיחות סודיות ע"מ שלא יהיה לבנות תיעוד והיה מדרדר אותן לשיחות בעלות אופי מיני, שיחות וידאו ושליחת תמונות וסרטונים, כשהחשוד שומר את התיעוד . במספר הזדמנויות, החשוד אף ניסה לסחוט את הקטינות באיומים כשאמר להן שאם ינתקו עימו קשר, הוא ישלח את התיעוד למשפחותיהן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך החקירה עלה כי החשוד , לא רק שהיה מודע לגילן של הקטינות , אלא שבחר לדבר איתן כי לדבריו, הן היו היחידות שהסכימו לדבר על כל נושא בעוד שבנות מבוגרות יותר עסוקות מדי. עוד עלה מחומר החקירה כי הקשרים יצרו אצל החשוד גירוי מיני ותחושת גבריות.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בביהמ"ש השלום ת"א ובסיומה של החקירה היסודית שנוהלה כאמור על משטרת השכונות , הוגשה היום בעניינו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה
נערה - אישה - תקיפה מינית - עבירות מין
אילוסטרציה. צילום: SplitShire

Back to top button