מבזקיםצבא וביטחון

"יש צוות שמונע הסתה לטרור לפי בקשה שלי – נמצאים בכל הרשתות והכי חמור בטיקטוק"

השר לביטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר, התייחס הבוקר (שני) בדיון שנערך בכנסת, בסקירה על פעולות משרדו, לתקציב ותוכניות העבודה בוועדה לביטחון לאומי של הכנסת.

"זה לא נכון שאין מינויים במשטרה, יש מינויים. אנו נשב עם המפכ"ל שאני מאוד מוקיר ואוהב אותו שעשה המון למען מדינת ישראל ונדבר על כל המינויים. אבל כל מדינת ישראל הרגישה שמינויים לא נעשו כראוי ואני אשנה את זה". אמר בן גביר בנושא.

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

עוד ציין: "יש צוות שמונע הסתה לטרור לפי בקשה שלי, מדובר בצוות חדש. זה לא צוות שמתעסק בחופש הביטוי, הפגנות וכו'– אלה אנשים שנמצאים בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק והכי חמור בטיקטוק על תכנים עם הסתה לאלימות. נפגשנו עם טיקטוק בנושא ובאמת ניתן לראות מקרים רבים של מעצר בשל הסתה לאלימות ותכנים רבים שהורדו. כמו כן, הרבה פיגועים שנמנעו בגלל הפעולות הללו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בהתייחסו לפרשת הסרסור בסוהרות והאסירים הבטחוניים אמר: "זה כשל המדינה. הדבר הראשון שעשיתי זה להחליף את הסוהרות חובה הללו בסוהרי קבע. אני רוצה להודות לשר הביטחון יואב גלנט, שנינו סבלנו כשהיינו באופוזיציה. אנו רואים בזה דבר אקוטי שסוהרי חובה, נשים וגברים לא צריכים לעמוד מול רוצחי אדם כאלה".

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

הוא הוסיף: "אנו מקדמים מדיניות חד משמעית, אין כפפות של משי, אין ניסיון לרצות אותם. צריך יד קשה ונחושה מאוד מול אותם מחבלים. אנו נקדם את נושא התנאים לקבינט שיתכנס בנושא. אני פועל בחלקת האלוהים הקטנה שלי לדוגמא מאפיות- רצחת יהודי ואתה מקבל כל בוקר לאפה טרייה! איך הגיוני שרוצח יהודי יקבל פיתה טרייה? לא אקדם זאת ולכן דבר ראשון ששמעתי עליו ביטלתי אותו. אין מאפיות בבתי הסוהר הביטחוניים".

בנושא המקלחות אמר: "אין סיבה שמחבל יתקלח 7 שעות. גם פה הובלנו שינוי, מספר דקות זה מספיק וזה מה שהונחל בבתי הסוהר. גם בנושא טיפולי השיניים הובלנו שינוי כביר שח״כ עודה וטיבי התחלחלו מהם. אבל חלאות אדם לא יקבלו טיפולי שיניים בחינם! הם ישלמו על צילומים פנורמים וכל פעולה שיבקשו לעשות מול רופאי השיניים".

צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
צילום: דוברות הכנסת
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button