מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: תקף עם מוט ברזל בגלל קשר רומנטי – ונעצר בנתב"ג

לפני כחודשיים ביום שבת, התרחשה תקיפה אלימה ברחוב שמעון הצדיק בירושלים. בצהרי היום, החשוד הגיע עם חברו למקום, ושם תקף אדם שהיה באותה עת עם אחות של חברו באמצעות מוט ברזל. לאחר התקיפה החשודים נמלטו מהמקום והקורבן החליט ללכת לביתו ולא לדווח למשטרה אודות המקרה בזמן אמת.

שעות רבות לאחר המקרה, הקורבן שנחבל בראשו באופן משמעותי ולא התפנה לטיפול רפואי זמן ממושך וקריטי- החליט להתפנות לקבלת טיפול רפואי. רק באותו הלילה, התקבל במשטרה דיווח מבית החולים אודות חשד לאירוע אלימות שהתרחש כאמור, שעות רבות קודם לכן, אולם נמסר תחילה מבי״ח כי מצבו מוגדר קל. בהמשך התברר לחוקרי המשטרה כי מצבו הרפואי של הקורבן הדרדר ולאחר שאושפז עם פגיעת ראש חמורה וטופל – שוחרר לביתו כעבור מספר ימים.

בעקבות המקרה נפתחה חקירה במחוז ירושלים במטרה לאתר את המעורבים ולמצות את הדין עם החשוד בתקיפה האלימה. בימים שלאחר המקרה, החשוד בתקיפה וחברו שהיה עמו בשעת המעשה (אחיה של האשה שעמה היה הקורבן בקשר רומנטי ובעת התקיפה) נמלטו לחו״ל והיו בבריחה במשך מספר שבועות. מיד עם חזרתו לישראל נעצר החשוד בתקיפה, בשנות העשרים לחייו תושב ירושלים, בנתב״ג ע״י השוטרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהחקירה בתחנת לב הבירה עלה כי הרקע למעשה התקיפה: אי שביעות רצונם של החשוד וחברו, מכך שהקורבן (מוסלמי) ניהל קשר רומנטי עם אחות של חברו (יהודיה). חוקרי המשטרה נתקלו תחילה בקושי באיתור מיידי של המעורבים בשל דיווח מאוחר ופרטים חסרים שנמסרו להם, ככל הנראה לנוכח הניסיון להסתיר את הקשר הרומנטי בין הקורבן לאשה שהייתה עמו בזמן התקיפה.

במהלך החקירה ביצעו חוקרי המשטרה מגוון פעולות, ובסיומה גיבשו תשתית ראייתית נגד החשוד בתקיפה החמורה. מעצרו של החשוד הוארך בבימ״ש, והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע לקראת כתב אישום שצפוי נגדו בימים הקרובים ע״י הפרקליטות. כמו כן, מעצרו הוארך ב- 4 ימים, עד לתאריך 26.6.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button