כלכלהמבזקים

לבקשת השר גולדקנופף: תוקפא עליית המחירים בתחבורה הציבורית

בתום ישיבת וועדת השרים לענייני יוקר המחיה שהתקיימה היום (חמישי) במשרד רה"מ, העלה שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף יו"ר יהדות התורה את סוגיית ההתייקרות הצפויה במחירי התחבורה הציבורית בתחילת החודש הבא (יוני).

הרב גולדקנופף ביקש משר האוצר לבחון את הקפאת המהלך שצפוי לייקר בכ-12 אחוזים את מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית, לנוכח העובדה כי הוא פוגע בעיקר בשכבות החלשות במדינה ובמשפחות ברוכות הילדים ואמר כי אין חובה ליישם את הגזירות של הממשלה הקודמת.

בתשובה לבקשתו של השר גולדקנופף, השיב שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי הוא מקיים דיונים עם הדרג המקצועי במשרדו בתיאום מלא עם שרת התחבורה מירי רגב, ולפיכך תוקפא עליית המחירים בתחבורה הציבורית בחודש הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבינוי והשיכון הודה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ, למנכ"ל משרדו שלומי הייזלר ולשרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב על שנענו לבקשה להקפיא את עליית המחירים.

יו"ר יהדות התורה הרב יצחק גולדקנופף אמר לאחר הישיבה: "חלק משמעותי מההבטחה שלנו ושל מפלגות הקואליציה לבוחרים היה להוזיל את יוקר המחיה, שלא פוסח על אף אחד במדינה ופוגע בפרט בשכבות החלשות. אני מקווה שוועדה זו בראשות רה"מ, תוכל להביא להפחתת יוקר המחיה בכל התחומים".

Back to top button