חדשות הארץמבזקים

הלב נקרע: הותרו לפרסום שמותיהם של שניים מנרצחי הפיגוע בעלי

בפיגוע הירי הרצחני שאירע לפני זמן קצר (שלישי) בתחנת הדלק ביישוב עלי נרצחו ארבעה בני אדם ונפצעו ארבעה נוספים. שמותיהם של שניים מהנרצחים הותרו לפרסום, הראל מסעוד הי"ד, בן 21 תושב יד בנימין ואלישע אנטמן הי"ד משכונת נוה שוהם ביישוב עלי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייחסות לפיגוע בסמוך ליישוב עלי: "היום סמוך ליישוב עלי התבצע פיגוע נפשע ומזעזע. מעומק ליבי אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, ה' יקום דמם ואני שולח בשם העם כולו איחולי החלמה לפצועים. כוחותינו פועלים עכשיו בשטח כדי לבוא חשבון עם המרצחים. אנחנו כבר הוכחנו בחודשים האחרונים שאנחנו באים חשבון עם כל המרצחים, בלי יוצא מן הכלל. כל מי שפגע בנו – נמצא או בקבר או בכלא. כך יהיה גם כאן. אני רוצה להגיד לכל מבקשי נפשנו – כל האופציות פתוחות. אנחנו נמשיך להילחם בטרור במלוא העוצמה ואנחנו ננצח אותו".

חברת הקבינט המדיני בטחוני, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא״ל (במיל׳) מירי רגב: "שולחת תנחומים וחיבוק חם למשפחות הנרצחים, ומאחלת החלמה מלאה לפצועים.
זהו יום קשה למדינת ישראל, הנקנית בדם וייסורים. אנחנו נמשיך לפעול בכוח נגד ארגוני הטרור, ידע כל המנסה לפגוע בנו כי אנו נבוא עמו חשבון. אני מחזקת את כוחות הביטחון ואת חיילינו היקרים. לא ננוח עד אשר נבוא בחשבון עם המרצחים. רק ביד חזקה נכניע את הטרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול בתגובה לפיגוע הקשה בעלי: "הלב נקרע לראות את הפיגוע הרצחני בעלי, בו נרצחו אזרחים רק בשל היותם יהודים. אני שולח תנחומים למשפחות ההרוגים, אני קורא להתפלל להחלמת הפצועים, ומחזק את ידי כוחות הביטחון וצה"ל בפעילותם אחר המחבלים. אנו חייבים להכות בעוצמה באגרוף ברזל במעוזי הטרור בצפון השומרון שמרים שוב את הראש. ובכך להשיב את השקט במהרה לתושבי ישראל".

דובר צה״ל, תא״ל דניאל הגרי, על פיגוע הירי בעלי: ״הלחימה בטרור היא לחימה מתמשכת. יש פה אירוע טרור קשה לצד סגירת מעגל מהירה. הרמטכ״ל קיים הערכת מצב בזירה והנחה על תגבור כוחות במרחב וביצוע פעולות מעצרים על בסיס הצורך. המטרה הכי חשובה – חיזוק ההגנה בגזרה״

זירת אירוע - פיגוע ירי - זק"א
צילום: דוברות זק"א

Back to top button