מבזקיםצבא וביטחון

מעצר תחת אש | צפו בתיעוד מפעילות הכוחות בג'נין

כוחות צה"ל ומג"ב ביצעו היום (שני) פעולה מבצעית בג'נין ונקלעו לעימות מול מחבלים. במהלך הפעילות נפצעו שמונה לוחמים באורח קל ובינוני.

לפני זמן קצר פורסם תיעוד הפעילות ממצלמות הקסדה של לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש. בתיעוד ניתן לראות את הלוחמים מגיבים בירי מאסיבי לעבר מחבלים וחמושים במרחב שירו לעברם. כמו כן, פורסם התיעוד ממצלמת הגופרו שהייתה על גוף הכלב שנפצע בפעילות.

רפ"ק א', מפקד פלגה בימ"ס מג"ב איו"ש, ציין: "פשטנו בכוחות מסוערבים וגלויים. במהלך הפעילות נתקלנו בהתנגדות, ירי ומטענים מצדם של מחבלים חמושים במרחב. תוך הפעלת אש מאסיבית ואמצעים שונים, הצלחנו לעצור את המבוקש ופגענו במספר רב של מחבלים. יחידת ימ"ס מג"ב איו"ש מחזקת את לוחמי היחידה שנפצעו בפעילות, יחד עם כוחות הביטחון נמשיך לפעול בנחישות ובכל מרחב שידרש למען סיכול טרור ושמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרמטכ"ל ציין הערב את התרחשויות בג'נין בטקס עובדי צה"ל מצטיינים ואמר: "גם הבוקר, בפעילות נגד הטרור בעיר ג'נין, פעלו כוחות צה"ל ומשמר הגבול בפעילות מורכבת, במהלכה נפצעו לוחמים, נעצרו שני פעילי טרור ונהרגו מחבלים בזמן שביצעו ירי על הכוחות. פעילות זו מצטרפת למאות פעולות מבצעיות של כוחות צה"ל בשנה האחרונה ביהודה ושומרון, כחלק מהלחימה הנחושה לסיכול הטרור לביטחון אזרחי מדינת ישראל. אני מאחל מכאן החלמה שלמה ומהירה לפצועים".

הרמטכ"ל הרצי הלוי
צילום: דובר צה"ל
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button