צרכנות

תיקון סלולר עד הבית – היום כבר לא צריך להתרוצץ למעבדות

קרדיט לתמונות FREEPIK

כשהטלפון הסלולרי שלנו משתבש, כל שגרת היום שלנו משתבשת אתו, הכירו את שירות תיקון טלפון עד הבית שמחזיר את הטלפון שלכם לחיים במהירות ויעילות בלי לצאת מהבית!

הטלפון הסלולרי שלנו כבר מזמן לא משמש אותנו להוצאה וקבלת שיחות בלבד. למעשה, עבור רובנו, הוא עולם ומלואו. בעזרתו אנחנו מנהלים את החיים שלנו. מאחסנים בו מסמכים ותמונות, מתעדים בו רגעים קסומים וחוויות, גולשים ברשתות החברתיות, משתמשים באפליקציות המקלות על החיים, מאזינים למוסיקה ועוד. כאשר הטלפון הסלולרי שלנו מתקלקל, כל מה שאנחנו רוצים הוא להחזיר אותו לתקינות מלאה במהירות האפשרית ובצורה המקצועית ביותר שתבטיח את המשך פעילותו לאורך זמן רב. שירות תיקון סלולרי עד הבית של רשת מעבדות צ'יפזול בפריסה ארצית, מאפשר לכם לחסוך את היציאה מהבית, העמידה הממושכת בפקקים, החיפוש אחר חנייה, עמידה בתור ואת כאב הראש הכרוך בכל זה. שירות תיקון סלולרי עד הבית, מתבצע על ידי טכנאי הסלולר המקצועיים והמנוסים של רשת מעבדות צ'יפזול המאתרים כל תקלה בכל סוג של טלפון סלולרי בצורה הטובה ביותר ומעניקים אחריות על התיקון וכל זה, במחיר המשתלם ביותר בתחום.

תיקון טלפון עד הבית – כבר לא צריך לבזבז זמן מיותר:

זה יכול לקרות ברגע אחד: הטלפון הסלולרי שלכם נופל על הרצפה והמסך שלו מתנפץ, במקרה אחר הבטרייה לא נטענת, או שהרמקול לא פועל ואין כל שמע במכשיר או שהמצלמה פשוט השתגעה ומסרבת לצלם. כשהטלפון הסלולרי מתקלקל, גם שגרת היום שלנו מתקלקלת אתו ותיקון הטלפון הסלולרי, הופך לדבר הבהול ביותר על סדר היום. שירות תיקון סלולר עד הבית של רשת מעבדות צ'יפזול בפריסה ארצית, מאפשר לכם לתקן כל תקלה בטלפון הסלולרי בלי לצאת מהבית. הטכנאים המנוסים של צ'יפזול, יגיעו עד אליכם הביתה או למקום העבודה עם מעבדת תיקונים ניידת ובה כל הציוד והחלפים הדרושים לצורך תיקון מקצועי ואיכותי, יאבחנו את התקלה במהירות ויתקנו אותה באופן המקצועי ביותר, המבטיח את המשך פעילותו התקינה לאורך זמן. בנוסף, תקבלו אחריות על התיקון למקסימום שקט נפשי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תיקון סלולרי עד הבית – כל היתרונות:

 

  • חוסך לכם זמן – במקום לשנות את כל סדר היום שלכם, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה ולעמוד בתור במעבדת התיקונים, תוכלו להתקשר לשירות תיקון סלולרי שיגיע עד הבית או למקום העבודה ויחסוך לכם את כל הזמן היקר.
  • חוסך לכם כסף – עמידה בפקקים השורפת לכם כסף על דלק, תשלום על חנייה ואיבוד זמן עבודה יקר, כל אלו נחסכים עם שירות תיקון סלולרי עד הבית במחירים המשתלמים ביותר.
  • הטכנאים המקצועיים ביותר – שירות תיקון סלולרי עד הבית, ניתן על ידי הטכנאים המוסמכים והמקצועיים של רשת מעבדות צ'יפזול, אשר עברו הכשרות וקורסים רבים, המאפשרים להם לאתר ולתקן כל סוג של תקלה בכל מותג טלפונים סלולריים.
  • חלקי חילוף איכותיים – כאשר תיקון הטלפון הסלולרי שלכם דורש החלפת חלק, חשוב שתדעו כי חלקי החילוף של רשת צ'יפזול הם איכותיים ביותר ומבטיחים את המשך פעילותו התקינה של מכשיר הטלפון הסלולרי שלכם לאורך זמן רב.
  • הענקת אחריות על כל תיקון – שירות תיקון סלולרי עד הבית, עם טכנאים מוסמכים של רשת מעבדות צ'יפזול, מאפשר לכם ליהנות מאחריות על התיקון המבטיחה לכם ראש שקט.

תיקון סלולר עד הבית – כל סוגי התקלות:

טכנאי הסלולר של רשת צ'יפזול מתמחים באיתור ותיקון כל תקלה בכל סוגי הטלפונים הסלולריים ובאפל ווטש:

החלפת שקע טעינה – תקלה בשקע הטעינה, היא נפוצה ביותר במכשירים סלולריים ונגרמת לרוב בעקבות חדירת רטיבות, אבק או לכלוך או בשל רכיבים עקומים. הטכנאים המוסמכים של רשת מעבדות צ'יפזול יגיעו אליכם, יאתרו במהירות את מקור התקלה ויתקנו את שקע הטעינה בצורה המקצועית ביותר המבטיחה את תקינותו לאורך זמן רב.

החלפת מסך – טלפון המתנפץ על הרצפה ברגע של חוסר תשומת לב, עלול להביא לפגיעה בחלקיו הפנימיים של המכשיר. הטכנאים המקצועיים של רשת צ'יפזול יגיעו עד אליכם הביתה או למקום העבודה עם כל הציוד המקצועי הנדרש, יבדקו ויוודאו כי לא נגרם נזק משני למכשיר ויחליפו את המסך במסך חדש ואיכותי.

החלפות בטרייה – כאשר הטלפון הסלולרי אינו נטען או אינו נדלק, ייתכן שיש צורך בהחלפת בטרייה. הטכנאים המוסמכים והמיומנים של רשת מעבדות צ'יפזול, יגיעו אליכם ויחליפו עבורכם את הבטרייה הישנה באחת חדשה ואיכותית, המתאימה לטלפון הסלולרי שלכם ומבטיחה את פעילותו תקינה לאורך זמן רב.

תיקון רמקול – מערכות שמע במכשירי טלפון סלולריים, הן מורכבות ומתוחכמות במיוחד ודורשות ידיים מקצועיות לצורך תיקונן. הטכנאים המוסמכים של רשת צ'יפזול יגיעו אליכם עם כל הציוד הנדרש לאיתור מקור התקלה בצורה המקצועית ביותר ולתיקונה המלא המבטיח תקינות לאורך זמן רב.

תיקון מצלמה – הפונקציה האהובה ביותר על בעלי טלפונים סלולריים היא ללא ספק המצלמה. מתסכל במיוחד לגלות כי מצלמת הטלפון תקולה ולא מאפשרת תיעוד רגעים וחוויות. הטכנאים המקצועיים של רשת מעבדות צ'יפזול יגיעו אליכם ויעניקו לכם שירות תיקון סלולרי עד הבית או מקום העבודה, יאתרו את מקור התקלה במצלמה שלכם וישיבו אותה לתקינות מלאה המבטיחה המשך תיעוד החוויות והחיים.

 

תיקון סלולר עד הבית – לכל דגמי המכשירים:

 

לא משנה איזה מכשיר סלולרי יש לכם, עם שירות תיקון סלולרי עד הבית, תוכלו ליהנות משירות תיקונים מקצועי, איכותי ואמין החוסך לכם זמן, כסף וכאב ראש. הטכנאים המקצועיים של רשת מעבדות צ'יפזול מתקנים כל תקלה בכל מכשיר סלולרי לרבות :

תיקון אייפון – החלפת מסך, ,תיקון שקע טעינה, החלפת בטרייה, תיקון מצלמה, תיקון רמקול ועוד.

תיקון אפל ווטש – החלפת מסך, החלפת סוללה, סנכרון רשתות ועוד.

תיקון גוגל פיקסל– החלפת מסך, תיקון שקע טעינה, החלפת בטרייה, תיקון רמקול, תיקון מצלמה.

תיקון וואווי– החלפת מסך, תיקון שקע טעינה, החלפת בטרייה, תיקון מצלמה, תיקון רמקול ועוד.

תיקון שיומי עד הבית – החלפת מסך, תיקון שקע טעינה, החלפת בטרייה, תיקון מצלמה, תיקון רמקול ועוד.

תיקון ONEPLUS – החלפת מסך, תיקון שקע טעינה, החלפת בטרייה, תיקון מצלמה, תיקון רמקול ועוד.

 

תיקון סלולר עד הבית – התקנה אצלכם בבית בלי להתרוצץ למעבדות:

 

הטלפון הסלולרי שלנו הוא כבר מזמן חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. אנחנו לא זזים בלעדיו ולכן, כל תקלה המופיעה בו, משבשת את השגרה שלנו לחלוטין ומאלצת אותנו להפסיק את כל מה שאנחנו עושים ולקחת אותו לתיקון במעבדת תיקונים סלולריים. (עמידה בפקקים, חיפוש אחר חנייה, המתנה מעייפת במעבדת הסלולרי ובזבוז הרבה זמן, כסף וכוח יקרים). מהיום, טלפון אחד מאפשר לכם ליהנות משירות תיקון סלולרי עד הבית עם הטכנאים המוסמכים של רשת צ'יפזול המגיעים אליכם הביתה או אל מקום העבודה עם מעבדת תיקונים ניידת, מאבחנים במהירות את מקור התקלה ומתקנים אותה במקצועיות ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר וגם, מעניקים לכם אחריות על התיקון וכל זאת, במחירים המשתלמים ביותר בתחום. יש לכם תקלה בטלפון? פשוט, תרימו טלפון.

Back to top button