חדשות חוץמבזקים

נגעתם? חטפתם! כך הותקף כל מי שניסה להרחיק את הגוזל מהכביש – צפו

השבוע אירעה תקרית משעשעת למדי אבל כנראה שגם מאוד מפחידה לתושבי שכונת קדיקוי באיסטנבול שבטורקיה. הכל החל כשעורב תינוק, שעדיין לא למד לעוף, נפל על הכביש הסואן. התנועה נעצרה, ואנשים ניסו לעזור לגוזל על ידי העברתו למקום בטוח יותר. עם זאת, הם נתקלו במתקפה עזה של כמה עורבים שהגנו על האפרוח.

סבחטין דמיר, אחד האזרחים שניסה לעזור, סיפר: "העורבים תקפו עוברי אורח שניסו להתקרב לגוזל או הלכו על המדרכה הסמוכה אליו. אמרתי שאקח את האפרוח מהמקום ואשים אותו במקום אחר. ניגשתי אל האפרוח, הרמתי אותו, וניסיתי להניח אותו בצד. העורבים תקפו אותי ופצעו אותי, הראש שלי דימם ב 3-4 מקומות. לא נתנו לי ללכת. זיהו אותי. רדפו אחרי כל הדרך למקום העבודה".

המצב הסלים במהירות, והאזרחים נותרו חסרי אונים לאחר שהותקפו על ידי העורבים. בשלב מסוים, אזרח אמיץ בשם אומן מצא פתרון. הוא חבש את קסדת האופנוע שלו והרים את האפרוח מהכביש, תוך כדי שמספר עורבים רודפים אחריו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

האירוע תועד ושותף ברשתות החברתיות.

יש לציין כי גם בארץ נרשמו בעבר מספר תקריות של עורבים שתקפו בני אדם. זה קרה לפני כחמש שנים בבאר יעקב. זוג עורבים שקינן על עץ אקליפטוס באחת השכונות בעיר מירר את חיי התושבים כשתקף ללא הרף את העוברים והשבים והטיל עליהם אימה. אחד הקורבנות אריאל פישר סיפר בזמנו כי הותקף בראשו בשעה שצעד בבוקר למקום עבודתו.

גם בשנה שעברה תועדו מספר מקרים של תקיפת עורבים ברחבי העיר תל אביב, באילת והיה אף מקרה שאירע בחודש שעבר באשדוד כאשר אישה שיצאה ממקום עבודתה ברובע ה' הותקפה על ידי עורב ונזקקה לטיפול רפואי.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים
הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button