בידורמבזקים

פייבר לכל דורש: קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק יעלה הערב

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב (שלישי) קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הקמפיין מתמקד בתחום הסיבים האופטיים של הקבוצה, שמשיקה חבילות אינטרנט פייבר ב-69 שקל לחודש ל-3 חודשים ראשונים, עם הטבת מגדיל טווח והתקנה ללא תשלום בבניינים.

סטטיק צילום גבע טלמור
סטטיק. צילום: גבע טלמור

המסר הפרסומי הוא כי פרטנר מציעה כמעט לכל אדם אפשרות להתחבר לסיבים ולא "מפלה לרעה שום אדם על רקע כתובתו או עירו". ואכן, לפרטנר פריסת הסיבים הגדולה בישראל, עם 974 אלף בתים נגישים לתשתית הסיבים העצמאית של החברה ו-325 אלף מנויים נכון להיום – מצבת המנויים הגבוהה בשוק. כזכור, חתמה החברה על עסקה עם בזק שמאפשרת לה להגדיל את פוטנציאל ההיצע של משקי הבית ולהגיע אף למקומות אליהם היא לא צפויה להגיע עם תשתית הסיבים העצמאית שלה.

את הקמפיין החדש מלווה מנגינת השיר "יום יבוא" של הזמרת רותי נבון. את המילים החדשות לשיר כתב סטטיק יחד עם משרד הפרסום מקאן, כאשר על ההפקה הופקד המפיק המוזיקאלי ג'ורדי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

את הקמפיין ביים הפעם רומן בוצ'אצקי, במאי, עורך ויוצר קליפים ופרסומות מהמבטיחים והנחשבים בתחום. יצירותיו החדשניות והייחודיות זכו למעל 900 מיליון צפיות ברשתות החברתיות. רומן ביים וידאו קליפים לאמנים רבים, ביניהם לסטטיק ובן אל.

אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר, מסר: ״אנו ממשיכים בפריסת סיבים בכל רחבי הארץ ומגיעים לערים חדשות ובכך מאפשרים ליותר ויותר לקוחות שרצו להצטרף אלינו – לממש זאת. אנו משיקים הצעת ערך אטרקטיבית שתספק ללקוח אינטרנט סיבים עצמתי, מהיר ורציף בכל רחבי הבית״.

אסף אביב וסטטיק צילום גבע טלמור
אסף אביב וסטטיק. צילום: גבע טלמור

Back to top button