לבנוןמבזקים

נסראללה: מי שצריך לחשוש ממלחמה גדולה זו ישראל – עליכם להיזהר!

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה נשא הערב (חמישי) נאום לציון 23 שנים ליציאת צה"ל מלבנון והשיב לאזהרת ראש אמ"ן, האלוף אהרון חליוה שאמר כי "נסראללה קרוב לעשות טעות שתדרדר את האזור למלחמה גדולה".

נסראללה אמר : "אתם לא אלו שמאיימים עלינו במלחמה גדולה, אלא אנחנו מאיימים עליכם. המלחמה הזו תכלול את כל הגבולות עם מאות אלפי לוחמים איכותיים של ההתנגדות. ההרתעה שלנו גוברת, לעומת השחיקה של ההרתעה הישראלית כפי שהיה בסבב האחרון בעזה".

עוד הוסיף נסראללה כי "על האויב לפחד, לשים לב ולא לטעות או לבצע שום טעות שעלולה להוביל למלחמה גדולה. הישראלים לא הצליחו לחזק את ההרתעה שלהם והבינו שהם ישלמו את המחיר על כל פעולה שיבצעו. למה שקורה בתוך היישות הציונית יש השפעה ישירה על ביטחון לבנון. אין יותר "ישראל הגדולה והעוצמתית", לאחר המלחמה ב-2006 בלבנון וזו בשנת 2008 עם רצועת עזה.".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדבריו, "העורף הישראלי חלש מאוד והישראלים מוכנים לברוח. אני רוצה להזהיר את הישראלי שאיים לפני כמה ימים מפני מלחמה גדולה, לאט לאט. יש לנו עליונות מול האויב. אם הוא רוצה לפתוח במלחמה גדולה – אז כל הגבולות ייפתחו, לא כפי שקרה בעבר".

הוא ציין כי "מי שצריך לחשוש ממלחמה גדולה זו ישראל. אני רוצה לומר לראש הממשלה ולרמטכ"ל – עליכם להיזהר ולא לטעות בהערכות שלכם".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה

Back to top button