תאונות עבודה

פועל נפצע במהלך עבודתו במפעל במעלה אדומים, מצבו בינוני

פועל כבן 34 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) במהלך עבודתו במפעל ברחוב אוגדה במעלה אדומים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, במצב בינוני עם חבלה בגפיים. שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

מד"א ירושלים - משטרה
ארכיון. צילום: דוברות מד"א
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button