מבזקיםרצועת עזה

פלגי ההתנגדות הפלסטינית: "ניצחנו את האויב, שלא עמד בחמישה ימי לחימה"

פלגי ההתנגדות הפלסטינית, פרסמו הערב (שישי) הודעה לכלי התקשורת בסיום דיון בחדר המבצעים המשותף, ובה התייחסו לראשונה מאז סיום מבצע "מגן וחץ" לימי הלחימה.

בהודעה הודו הפלגים על "התמיכה" שקיבלו מתושבי הרצועה ושיבחו את "לוחמי ההתנגדות" על הניצחון. "ההתנגדות הפלסטינית ניצחה את אויבנו בירי של מאות טילים שהגיעו לעומק הערים של היישות הציונית, שלא עמדה בחמישה ימי לחימה מול העורף המובס שלה, המנהיגות הרעועה והצבא השברירי". נמסר בהודעה.

עוד הוסיפו פלגי ההתנגדות בהודעת חדר המבצעים המשותף: "היום אנו אומרים בבהירות ובגאווה שאנו חיים בתקופה שבה ההתנגדות אומרת את דברה ללא היסוס, ללא כל התלבטות וללא חישובים – דם פלסטיני הוא קו אדום. זה דבר שלא נוכל לסבול וניתן עליו מענה בשדה הקרב, באומץ לב ותעוזה. מאות הטילים המבורכים שלנו שיתקו את ערי ישות האויב – גם תל אביב הייתה בתוך מעגל האש ופגיעות הטילים המבורכים שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ההתכנסות בחדר המבצעים המשותף התקיים בהמשך לחיסולם של שלושת הבכירים בארגון הג'יהאד האסלאמי, מנהיגי גדודי אל-קודס, חליל אל בהטיני, ג'יהאד עאנם וטארק עז אלאדין. "ההחלטה הייתה ברורה שהאויב ישלם את המחיר. הוא המתין לתגובה גדולה מה שהוביל להשבתה ולפתיחה במבצע "נקמת החופשיים" וביום רביעי, העשירי לחודש זה, הפצצנו מטרות אויב בקנה מידה גדול במאות טילים בשעות מסוימות. פיקוד החדר המשותף פעל לאורך כל שעות וימי הקרב לניהול פעולות ברמה הטקטית ולהתייעצות בפעולות ירי טילים מבחינת טווח, עוצמה, מטרות ותזמונים. הייתה תקשורת קבועה בין מרכיבי החדר המשותף וכן תיאום עם כל גורמי הממשלה הרלוונטיים להבטחת חיזוק, בטחון ולכידות העורף מול תוקפנות."

עוד ציינו בהודעתם: "האויב, לאחר חוסר יכולתו להדוף את הטילים שלנו וכישלונו במדיניות החיסולים שכיוון נגד המנהיגים עלי ר'אלי, אחמד אבו דקה ואיאד אל-חסאני, ניסה לשקם את תדמיתו מול החזית הפנימית השברירית שלו והחל להפציץ בתים על ראשי האזרחים."

לסיכום פרסמו מספר צעדים שאושרו בחדר המשותף של סיעות ההתנגדות הפלסטינית: "ראשית: סיכלנו את מדיניות הפושע הפזיז נתניהו בהשגת מטרותיו באמצעות מדיניות החיסולים. סיימנו את קרב "נקמת החופשיים" כשידינו על העליונה לאחר שהנחתנו את המכה האחרונה. שנית, ההתנגדות וגדודי אל-קודס הוכיחו את יכולתם לעמוד איתן ולהגשים את מה שהבטיחו אל מול קדושת הדם הפלסטיני. התגובה הייתה ברורה בירושלים, בתל אביב ובכל האדמות הכבושות. שלישית, אנו מזהירים את האויב מכל התנקשות או מעשה טיפשי ועומדים בהבטחתנו להגיב במלוא הכוח לעומק האויב, מאוחדים וללא כל היסוס, והאויב יודע זאת היטב. רביעית, אנו קוראים לכל האנשים החופשיים בעולם לעמוד באחריותם מול מטרת האומה המרכזית, פלסטין, ולכוון את כל האנרגיות ולרתום את כל האפשרויות על מנת להביס את הכיבוש היושב על אדמתנו, פלסטין. אין יציבות או ביטחון לעמי האזור כל עוד נמשך הכיבוש של פלסטין."

החדר המשותף של סיעות ההתנגדות

Back to top button