מבזקיםצבא וביטחון

"סמוטריץ', בן גביר, פוקס לא סופר אתכם": קמפיין נגד אלוף פיקוד המרכז

קמפיין חדש נגד אלוף פיקוד המרכז בצה"ל, יהודה פוקס, עלה לאחרונה בשלטי חוצות וברשת בו נכתב: "ההתנכלות להתיישבות נמשכת. 6 פינויים תוך שבוע. סמוטריץ', בן גביר, פוקס לא סופר אתכם!".

הבוקר (חמישי) שר הבטחון, יואב גלנט, גינה את המקרה וכמוהו פוליטיקאים נוספים. ראש מועצת אפרת גינה אף הוא ואמר: "מי שמובילים אותם למען הישראלים כולם הם האלוף, המפקדים שתחתיו וחייליו. כל עניינים בטחון, על כך יש להוקיר להם תודה והערכה גדולה."

שר הביטחון יואב גלנט הגיב ואמר: "מגנה בשאט נפש את הקמפיין הבזוי נגד מפקד פיקוד המרכז האלוף יהודה פוקס. ‏האלוף פוקס הוא לוחם ומפקד מצטיין, המוביל את חייליו יומם וליל במשימות ההגנה על תושבי יהודה ושומרון בפיקודו, ובביצוע עשרות פעולות לסיכול הטרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בצה"ל התייחסו לאירוע ומסר כי "צה״ל ומפקדיו פועלים למען הגנת אזרחי מדינת ישראל ובהם התושבים ביהודה ושומרון. הרמטכ״ל מגנה את הקמפיין המשמיץ והלא ראוי כנגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס. מפקד פיקוד המרכז הוא קצין יוזם, ערכי ומסור למשימתו. כוחות הביטחון בפיקודו פועלים מדי יום ביומו לסיכול הטרור, ולשמירת שלומם וביטחונם של תושבי אזור יהודה ושומרון."

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי אמר: "אנחנו נמצאים חודשים ארוכים במציאות של אינספור היתקלויות, מעצרים, מארבים, פעולות סיכול ועוד. מי שמובילים אותם למען הישראלים כולם הם האלוף, המפקדים שתחתיו וחייליו. כל עניינים בטחון, על כך יש להוקיר להם תודה והערכה גדולה. על כן מי שמבקש לצאת בקמפיין כנגד לובשי המדים עלול חלילה להרפות את ידיהם, הוא מזיק לקשר המיוחד והחזק בין ההתיישבות לצבא ולא פחות חמור הוא מסכן את התדמית החיובית של המתיישבים והישראלים שמחבקים את חיילי צה"ל כי צה"ל יש לנו רק אחד."

יו״ר המחנה הממלכתי, בני גנץ אמר: ״הקמפיין נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס מכוער ופחדני. פוקס הוא קצין מצטיין, לוחם עז וערכי שמקדיש את חייו למען ביטחון ישראל. מפקד שאחראי לשמירה על הביטחון ומוביל לילה לילה מבצעים לסיכול טרור, לצד שמירה על החוק והסדר״.

חה״כ, תא״ל במיל׳ וחברה בוועדת החוץ והביטחון שרון ניר (ישראל ביתנו), בתגובה: "הקמפיין נגד מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס שתפקידו להגן על חייהם של התושבים הוא לא אחרת מכפיות טובה. האלוף יהודה פוקס הוא קצין צה״ל ומשרת ציבור המונע משיקולים מקצועיים של ביטחון המדינה והגנת התושבים. אני מצפה משרי הממשלה ובמיוחד מהשרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' לגנות את ההסתה המכוערת כנגד האלוף פוקס."

אלוף יהודה פוקס - מפקד פיקוד מרכז - ערב הוקרה לחיילים שלקחו חלק במבצע "שובר גלים"
ארכיון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button