בידורמבזקים

עו"ד תקף בחריפות את נועה קירל: "פוסטמה קטנה, שמח שהיא לא הגיעה למקום הראשון"

עורך הדין ושדרן הרדיו יורם שפטל הידוע באמירותיו השנויות במחלוקת תקף בחריפות את נציגת ישראל לאירווזיון, הזמרת נועה קירל ואף כינה אותה "פוסטמה קטנה".

בראיון בערוץ "TOV אקטואליה יהודית" אמר עו"ד שפטל: "תראה, קודם כל, אני מאוד שמח שהיא לא הגיעה למקום הראשון. הגברת קירל. אבל אני מאוד לא שמח שהיא בכל זאת הצליחה להגיע למקום השלישי, כי אני הייתי ממש מאושר אם היא הייתה מגיעה לא למקום משלוש, אלא למקום 43."

נועה קירל - אירוויזיון
צילום:
Eurovision Song Contest

כשנשאל עו"ד שפטל מה רע היא עשתה לו, השיב: "היא לא עשתה רק לי, היא עשתה לשפתו של העם היהודי זה 4,000 שנה מאז שאברהם אבינו קנה את מערת המכפלה מעפרון החיתי בעברית צחה. הגברת הזאת זיהמה, טינפה, חיללה הרעילה את בארות שפת עבר לעיני מאות מיליונים של צופים, מאות מיליונים של צופים, שכל אחד ואחד מהם ידע ידוע היטב שהשפה של מדינת ישראל, של העם היהודי, השפה הלאומית שלו היא עברית בחוק יסוד הלאום. החוק השני הכי חשוב שחוקק בכל החוקים שחוקקה הכנסת קובע את שפת הדיבור של המדינה עברית! עברית! כי זאת השפה הלאומית שלנו. והנה בא הפוסטמה הקטנה הזאת ולא נאה לה לשיר בעברית. לא נאה לה, זה לא טוב בשבילה השפה העברית לא מספיק טובה בשבילה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד שפטל לא חסך גם ביקורת מהנציגה הקודמת, נטע ברזילי ואמר: "עם השפה העברית אנחנו זכינו שלוש פעמים. שלוש פעמים זכינו באירוויזיון עם השפה העברית. כן, נכון, זכינו פעם למרבה החרפה, גם באנגלית. פעם אחת זה זה נכון, אבל תשים לב שהזמרת הזאת, הנטע הזאת נעלמה לחלוטין. כלום, נאדה, גורנישט. זה העונש שלה."

Back to top button