מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ דן אילוז: "נרמסו זכויות של סטודנטים שהביעו את דעתם ולא יישרו קו"

היום (שלישי) הושקה השדולה למען זכויות הסטודנטים, במהלכה היושב ראש המשותף חבר הכנסת דן אילוז הביע את התנגדותו לסתימת הפיות שנראית באקדמיה לנוכח הרפורמה המשפטית. בדבריו ציין כי קיבל עשרות פניות מסטודנטים בנושא שחשו שקולם לא נשמע או במקרים אחרים הומלץ להם לא להביע עמדה לנוכח הפגיעה הפוטנציאלית בלימודיהם. ח"כ אילוז הביע תמיכה בסטודנטים שבכל זאת עמדו על עקרונותיהם וחיזק את ידם.

ח"כ דן אילוז (ליכוד): "לצערי, בחודשים האחרונים, ראינו התגייסות טוטאלית של האקדמיה בעד עמדה פוליטית מסויימת, תוך רמיסת הזכויות של סטודנטים שלא יישרו קו. כשמרצים הביעו את זעמם כנגד הרפורמה בתפקידם הרשמי ובזמן ההרצאות, או כשאוניברסיטאות ביטלו לימודים בשביל הפגנות כנגד הרפורמה, המסר שקיבלו הסטודנטים היה ברור: 'אם אתם תומכים ברפורמה תורידו ראש ותשתקו. לא כדאי לכם להזדהות'."

ח"כ אילוז הוסיף: "קיבלתי כחבר כנסת מבול של פניות בנושא. לצד זאת ראיתי את הגבורה של הסטודנטים שלא הסכימו להוריד ראש, ונקטו עמדה ברורה בעד הרפורמה גם אם ידעו שעלול להיות לזה מחיר. אני מצדיע לכם. אתם העתיד של מדינת ישראל. האומץ שלכם הוא התקווה שלנו. אנחנו כאן נדאג לחירות אמיתית באקדמיה. חירות שפירושה אינה יישור קו אלא חירות מחשבתית. אני כאן לכל דבר שתצטרכו ואעשה את כל המאמצים כדי לסייע לכם בכל סוגיה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button