טכנולוגיהמבזקים

סודי ביותר: פיצ'ר חדש ושימושי למשתמשי וואטסאפ – "הודעות פרטיות ומאובטחות"

מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, חשף אתמול (שני) בעמוד הפייסבוק שלו פיצ'ר חדש ושימושי מאוד למיליארדי משתמשי אפליקציית וואטסאפ בעולם.

"נעילת צ'אטים בוואטסאפ יהפכו את השיחות שלכם לפרטיות יותר. הם יהיו מוסתרים בתיקייה ומוגנים בסיסמה וההתראות לא יציגו תוכן של השולח או את ההודעות", כתב צוקרברג בעמוד הפייסבוק שלו.

צילום מסך: פייסבוק מארק צוקרברג

בהודעת חברת וואסאפ נכתב: "נעילת צ'אט בוואטסאפ מאפשרת לך לשים שיחה בתיקייה שניתן לגשת אליה רק ​​עם סיסמת המכשיר שלך או באמצעות זיהוי יומטרי, כמו טביעת אצבע. נעילת צ'אט מסתירה אוטומטית את פרטי השיחה בהתראות. התשוקה שלנו היא למצוא דרכים חדשות לעזור לשמור על ההודעות שלך פרטיות ומאובטחות. היום, אנו מכריזים על Chat Lock ב-WhatsApp, המאפשרת לך להגן על השיחות האינטימיות ביותר שלך מאחורי שכבת אבטחה אחת נוספת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
וואטסאפ
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

עוד אמרו בוואטסאפ: "אנו מאמינים שתכונה זו תהיה מצוינת עבור אנשים המשתפים את הטלפונים שלהם מעת לעת עם בן משפחה, או ברגעים שבהם מישהו אחר מחזיק את הטלפון שלך בדיוק ברגע שמגיע צ'אט מיוחד במיוחד. אתה יכול לנעול צ'אט על ידי הקשה על שם מסוים או קבוצה ובחירה באפשרות הנעילה. כדי לחשוף את הצ'אטים האלה, משוך לאט למטה בתיבת הדואר הנכנס שלך והזן את הסיסמה או הכנס את הזיהוי הביומטרי שלך.

במהלך החודשים הקרובים, אנו הולכים להוסיף אפשרויות נוספות ל-Chat Lock, כולל מנעולים למכשירים נלווים ויצירת סיסמה מותאמת אישית לצ'אטים שלך, כך שתוכל להשתמש בסיסמה ייחודית שונה מזו של הטלפון שלך.

החל מהיום אנחנו משיקים את Chat Lock על אנשים ברחבי העולם ב-WhatsApp."

צילום: Meta Newsroom

Back to top button