צרכנות

השיטה להתקבל ליחידת דובדבן נחשפת

כחלק מחברת הדגל הבלעדית בישראל להכנה לשירות פורץ גבולות ביחידות העלית הצהליות, בחרנו לחשוף אתכם אליהם.
בוגרי אדרנלין כושר קרבי אשר הצליחו להפוך את הקערה על פיה וכנגד כל הסיכויים העפילו אל על וכבשו את הפסגות והמטרות אליהם כיוונו ושאפו.
חשיפה אשר מטרתה הנה אחת, להעניק לכם את הקווים המנחים והרעיון כי כל אחד יכול, והיום זהו התור שלכם!

 

דברי בוגרינו – יחידת דובדבן  

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ל' צוות פתח תקווה
אני חייב להם הכל, מעטפת הכשרה מבודלת ומשתכללת שאין כדוגמתה, רק שנכנסתי פנימה הבנתי את המערכת הענקית בה אנו נמצאים, סטנדרט שאין שני לו, תוך לקיחת כל האפשרויות בחשבון והטמעת מכלול כלים שאפשרו לי לדלג בקלילות את המיונים הצהלים ולשרת היום בהצטיינות במסלול הלוחם ביחידה.
קורס הכשרה ייעודי ומנפה ובו תכנים יחודים ואנשי מקצוע אשר הקדישו את חייהם למען הצלחתכם, לא עוד בוגרי יחידה כזו או אחרת, לא עוד חוגי סרק, עם העתיד שלכם לא משחקים.

בוגרי אדרנלין יחידת דובדבן מאת אדרנלין כושר קרבי

א' צוות תל אביב
הגעתי מספר חודשים לפני הגיוס מתוך הרעיון כי הם היחידים שמסוגלים ליצור בזמן מאתגר שכזה וצדקתי.
מנכל החברה היה מדריך הצוות האישי שלנו כאשר מעבר לאימונים חוצי קווי דמיון הוא ידע להעביר לנו נקודות השקפה נדירות והתפיסה שאנו רמה אחת מעל, בינהן, מדוע המשפט הכל בראש אינו נכון, מהי עוצמה ואיך להשיג אותה, מהי נוכחות, איך מתבטא ביטחון העצמי ומה הדרך להפוך אותו לעליונות.
שילוב של כל אלו יצר את האדם העומד למולכם היום, או איך שהמנכל מגדיר זאת, אגדה בחייה

ש' צוות נתניה
ליווי ללא הפסקה, ככה אני מגדיר את אדרנלין, בשונה ממה שאתם מכירים, כאן זה בית, משפחתיות שאין שניה לה, מדריכים שמתפקדים כאחים גדולים, מנכל אדיר שהיה מעין אבא שני ואיך אפשר בלי החברים לצוות שהפכו לחלק בלתי נפרד מחיי ועד היום לתוך השירות הצבאי.
רגעי חולשה וקושי בהם הצוות הרים אותי, צומת דרכים בה נותבתי עי סגל ההדרכה ומצב בלתי אפשרי שהוא היה שם לעמוד לפני ולספוג את האש, אדרנלין חברה להכשרות ביטחוניות, הדבר היוקרתי ביותר שיש בזה אין ספק, אבל מי שמגיע מבפנים חווה מעבר, זה שאותו זר לא יבין.

מסתערבים : ככה תעשו את זה

על מנת לאפשר למועמדינו את אחוזי ההצלחה הגבוהים בענף הכושר הקרבי ובכלל היה עלינו למצוא את הדרך לשלב את עומסי המיונים ושלבי המסלול המנפים המהווים נקודות הקיצון אותן תתבקשו לפרוץ כבר בהליך הכשרתכם תחתינו ובכפוף לסרגל מאמצים מבוקר הפועל תחת שני קווים מנחים המאפיינים היום את עולם הביטחוניסטים הישראלים,  כוח אדם ומקצועיות אשר ישרישו בכם את המסוגלות להתגבר על תוואי הדרך והמכשולים שיקרו בדרככם. מערכת הכשרה ייעודית, משומנת משתכללת ומבטיחה המורכבת מארבע אגפי הכשרה בהם לוקחים חלק עשרות אנשי מקצוע הפועלים ימים כלילות תוך הרמוניה מושלמת על מנת להוליד ולפתח קורס הכשרה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות.

קורס העומד כתקדים בענף הכושר הקרבי הפועל לפי שישה משורים, ולפי הסדר הבא

  • תכני שיגרה אקסקלוסיביים

  • מערך סימולציות וימי דמה בשת"פ המגבשים הפעילים

  • סאגות הכנה מקצועיות הכפופות לארבעת אגפי ההכשרה באדרנלין כושר קרבי

  • סדרות פסיכולוגיות ומונו מנטליות להעצמת הביטחון והאמונה העצמית

  • הרצאות חשיפה מתוזמנות למועדי המיונים והגיוסים הצהליים

  • סדנאות מסלול – לחימה וקרב מגע, ניווטים, ערכי צהל וכיוצ'.

כאשר לצד כל אלו פיתחה אדרנלין כושר קרבי מערכת טכנולוגית בלעדית שיודעת להתאים את המועמד ליחידה אליה ביקש תוך ניתוח מקיף לכלל הקריטריונים המתבקשים ובכפוף לתנאי יחידות העלית.
שילוב בן יד אדם ואלגוריתם מתקדם המהווים הליך ההכנה מבודל שכיום מסוגל להתחייב לכם לאחוזי ההתאמה הגבוהים מכל לשירות מאתגר וחוצה גבולות בסיירות העלית, חטיבות העוז ( מגלן אגוז ודובדבן ) יחידת רפאים, היחידות ההתנדבותיות והגדסרים המפוארים – אליהם מתקבלים בודדים בכל מחזור גיוס

מסתערבים : הפכו אותו למציאות נרקמת

מבקשים להיות חלק מגל הגיוס הבא של יחידת דובדבן – הצטרפו אליו, קורס ההכנה הבלעדי בישראל להכנה לשירות משמעותי ביחידות החוד הצהליות 

אדרנלין כושר קרבי מאת עדי אבלס

 

להצטרפות לחצו על הביטוי כושר קרבי, היכנסו לאתר והזינו פרטים-  נציגנו יחזור אליכם להסבר ותיאום אימון ניסון ללא עלות

Back to top button