מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמו של רוכב האופנוע שנהרג בתאונת הדרכים הקטלנית בנתיבות

ההרוג בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אתמול בנתיבות הוא אהרון גרסולקר ז"ל, תושב העיר בן 26.

התאונה הקטלנית אירעה אמש (ראשון) בסביבות השעה 21:20 כאשר אהרון גרסולקר רכב על האופנוע שלו ומסיבה שטרם התבררה החליק ברחוב 11 הנקודות בנתיבות ואיבד את הכרתו. צוות מד"א שהוזעק למקום התאונה העניק לו טיפול רפואי ובתום מאמצי החייאה נאלץ לקבוע את מותו.

חובש רםואת חרום מיחידת האופנועים של מד"א, מעוז ויברמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על המדרכה רוכב אופנוע שוכב פצוע כשהוא מחוסר הכרה, ובמרחק כ- 10 מטר אופנוע מעוך, הוא סבל מחבלת ראש והיה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממשכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה ממרחב נגב אספו ממצאים בזירה ופתחו בחקירת הנסיבות.

תאונת אופנוע - נתיבות - לילה - אופנוע מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת אופנוע - נתיבות - לילה - אופנוע מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

משה גרסולקר בן דודו כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הלוויה בשעה 16:00 בית העלמין החדש נתיבות. ברוך דיין האמת בצער רב ובלב כבד! אני מצטער לבשר על פטירתו של בן דוד שלי הצדיק, אהרון גרסולקר ז״ל. רק בן 26 !!! צדיק שלנו אחי לא מאמין שאני כותב עלייך בלשון עבר
אתה חלק בלתי נפרד ממני מהחיים ,מהילדות ביחד. אני אוהב אותך כל כך! אתה חסר לי , לכולנו. הכאב כל כך גדול ועצום ששום דבר לא ינחם אותנו. תשמור עלינו מלמעלה, ה’ רצה אותך לידו צדיק שלנו. אהוב שלנו אתה דאגת תמיד ללכת בדרך המצויינות ,החסד והתמדת בכל דבר שעשית. נשתדל תמיד לדאוג להוביל את הדרך שלך ולהנציח את השם שלך לעד שנזכה במהרה למשיח!!!!!! ת.נ.צ.ב.ה".

אהרון גרסולקר ז"ל
אהרון גרסולקר ז"ל

Back to top button