חדשות הארץמבזקים

ראשי הרשויות בעוטף עזה הכריזו – אנחנו לא חלק מהשביתה

על רקע הדיווחים בכלי התקשורת על השבתה כללית של הרשויות המקומיות החל ממחר (שני) על ידי מרכז השלטון המקומי ומרכז השלטון האזורי, עקב הצבעת ועדת הכספים על העברת ״קרן הארנונה״ בחוק ההסדרים – אנו מעדכנים כי ראשי הרשויות בעוטף עזה הודיעו על החרגת רשויות העוטף משביתה מתוכננת זו.

ראשי הרשויות בעוטף עזה (שדרות, מ.א אשכול, מ.א חוף אשקלון, מ.א שדות נגב ומ.א שער הנגב) הודיעו שלא ייקחו חלק בהשבתת רשויות העוטף בעת הזו. אחרי ימים של לחימה שבהם תושבי עוטף היו תחת מגבלות והנחיות התגוננות מחמירות, החזרה לשגרה עולה על כל שיקול אחר. ישנה חשיבות רבה בחזרת הילדים לבתי הספר, לשיח רגשי, לפעילויות הפגה ושחרור יחד עם צוותי החינוך והחברים, למענה של חוסן והשירות הפסיכולוגי החינוכי ועוד. בעת הזו נדרשים כל השירותים המוניציפאליים.

אי לכך, גם במידה ותוכרז שביתה כללית – רשויות עוטף עזה לא ייקחו בה חלק וכל הפעילויות תתקיימנה כרגיל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במועצת אשכול מסרו לרשויות: "על רקע הדיווחים בכלי התקשורת על השבתה כללית של הרשויות המקומיות החל ממחר (ב') על ידי מרכז השלטון המקומי ומרכז השלטון האזורי עקב הצבעת ועדת הכספים על העברת ״קרן הארנונה״ בחוק ההסדרים – אנו מעדכנים כי ראשי הרשויות בעוטף עזה הודיעו על החרגת רשויות העוטף משביתה מתוכננת זו. לכן, בכל מקרה שתוכרז שביתה, רשויות העוטף ובהן אשכול לא יקחו בה חלק. כל שירותי המועצה יינתנו כסדרם, כולל מערכת החינוך שתחזור לפעילות."

ארכיון. צילום: חיים צח, לע"מ

Back to top button