חדשות הארץמבזקים

לאחר ירי הרקטות: הסתיימה הערכת מצב נוספת בחמ"ל העירוני באשקלון

בחמ"ל עיריית אשקלון, הסתיימה לפני זמן קצר (שבת) הערכת מצב נוספת. בפתח הישיבה בוצעה סקירה ביטחונית לגבי האזעקה שנשמעה לפנות בוקר בעיר, במהלכה נורו שש רקטות לעבר העיר במטח אחד. ללא נפילות בשטח העיר.

מתחילת מבצע "מגן וחץ" ועד כה נורו לעבר העיר אשקלון: 96 רקטות ב- 23 מטחים. כתוצאה מכך הייתה פגיעה ישירה אחת בבית.

בעיריית אשקלון מבקשים לחדד את הנחיות פיקוד העורף בקרב התושבים במיוחד על רקע ההפוגות בין האזעקות – "יש להמשיך להישמע להנחיות ולא להיכנס לשאננות. המערכה עדיין בעיצומה והאיום הרקטי קיים בכל רגע נתון. נזכיר כי על פי הנחיות פיקוד העורף חופי הרחצה סגורים וחל איסור להגיע אליהם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אמש, מיד לאחר הערכת המצב, נערכה קבלת שבת בחמ"ל העירוני לאחר שהעירייה נערכה על מנת לספק לצוותים, למתנדבים ולנציגי כוחות הביטחון, השוהים בחמ"ל, ארוחות וציוד שיסייעו להם להעביר את השבת בצורה נאותה, גם בשעת חירום.

ראש העיר, תומר גלאם אמר כי "החמ״ל העירוני ממשיך לפעול כל העת במתכונת חירום ובכוננות מלאה. צוותי הרשות והמתנדבים, שעושים עבודת קודש, נמצאים בכוחות מתוגברים, דרוכים ומוכנים לתת מענה לכל פניה, בכל שעה. אני רוצה בהזדמנות זו להודות לכל כוחות הביטחון, משטרת אשקלון, כב״א ומד״א על שיתוף פעולה הדוק, פורה ומוצלח במיוחד בימים אלה."

ראש העיר אמר בפנייה לתושבים, "אני מבקש מכם המשיכו להקפיד על הנחיות פיקוד העורף, כפי שאתם עושים עד כה. זה מציל חיים וזה מה שיעזור לנו לצלוח את המערכה הזאת בשלום. שמרו על ההנחיות, שמרו על החיים. שתהיה שבת שלום, שקטה ובטוחה".

ישיבת הערכת מצב - אשקלון
צילום: דוברות עיריית אשקלון

Back to top button