כלכלהמבזקים

"נעניק עזרה בדיור לחיילים, משרתי כוחות הביטחון ונכי צה"ל"

שר השיכון, הרב יצחק יששכר גולדקנופף, ערך היום (חמישי) ביקור בחצור הגלילית, שם הבטיח פתרון למחירי הדיור המרקיעי שחקים במדינה. "אנחנו כאן כדי לתת מענה, כדי לשמוע אתכם", אמר הרב גולדקנופף. "ניתן עזרה לחיילים, משרתי כוחות הביטחון ונכי צה"ל".

הרב גולדקנופף התכבד, במהלך הביקור ולצד ראש המועצה שמעון סויסה, בגזירת הסרט בבניין בשדרות הרב עזיזי, שעבר, כמו מבנים נוספים בחצור, התחדשות עירונית הודות לכספים שהגיעו, בין השאר, ממשרד השיכון.

"בשנת 2023 אנחנו לא רק נעשה, אלא גם נשלים פערים", הוסיף שר השיכון. "אנחנו בממשלה שתחזיק מעמד ארבע שנים. היא איתנה, חזקה, בחוסן כלכלי. כולנו נותנים את הגיבוי לראש הממשלה בנימין נתניהו. נביא מהפך למדינת ישראל וגם ראשי העיר והמועצות יהיו יותר מרוצים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"ל משרד השיכון, יהודה מורגנשטרן אף חשף כי משרדו יסבסד יזמים צעירים בפריפריה וכי סכום של 60 מיליון שקל יגיעו ליישובים הללו כדי לחדש מבנים. "התפיסה שלנו היא כזו – מה שיכול לעבור התחדשות עירונית – יגיע מתקציב התחדשות עירונית. מה שלא – נזרז ונשקיע עשרות מיליוני שקלים על חיזוק מבנים. אנחנו עושים את שלנו, אתם את שלכם", אמר.

ראש מועצת חצור אף סייר עם השר, מנכ"ל המשרד וחברי המועצה בבית הכנסת הרב מאיר שער הרחמים, בקרייה החסידית, באזור התעשייה, מכללת MBC ובתצפית בקצה רחוב הרימון והתאנה. בסיום נערכה ישיבת עבודה בין כל הצדדים.

לא סתם שר השיכון הגיע לחצור. פרויקט ההתחדשות העירונית ביישוב הינו רחב היקף והוא צפוי להגיע לכלל המבנים הוותיקים בישוב שנשבנו בשנות ה-50, כפי שנעשה לאחרונה בשכונת שלמה בן יוסף, שם גם נערכה גזירת הסרט החגיגית. המטרה – לחדש את כל המבנים הוותיקים במהלך העשור הקרוב.

לחצור הגלילית ביקוש עצום, כיום גם יזמים מבינים כי קיים פוטנציאל עצום וביקוש גבוה וכי ניתן להתחיל בפרויקט תמא 38 והתחדשות עירונית, פרויקט שיעניק למשפחות דירה גדולה יותר, בטוחה יותר ועם איכות חיים.

צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית
צילום: מועצת חצור הגלילית

Back to top button