מומלצים

הערעור התקבל: סוכן הביטוח לא התרשל והמבוטח נאלץ להשיב לו את כספו

בית המשפט המחוזי הפך את פסק דינו של בית משפט השלום וקבע שסוכן הביטוח לא התרשל בתפקידו. בית המשפט העליון אישר את החלטת המחוזי.

משרד עו"ד קן דרור-הראל, המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח, ערער לבית המשפט המחוזי על פסק דין שניתן כנגד סוכן ביטוח שנתבע בשל רשלנות מקצועית. בית משפט השלום פסק כנגד הסוכן וזאת למרות הטענות כבדות המשקל שנטענו ע"י עורכי הדין. בסופו של דבר קבע בית המשפט המחוזי כי הסוכן לא התרשל והתביעה התיישנה, וקבע כי על התובע להשיב את כלל הכספים ששילם לו הסוכן בהמשך לפסק הדין של השלום. ערעור שהגיש התובע לבית המשפט העליון נדחה!

לאחר שבית משפט השלום הכריע בתביעה נגד סוכן ביטוח, שנהג לדעתו ברשלנות מקצועית, הגיש משרד עו"ד קן דרור -הראל, המתמחה בתביעות נזיקי וביטוח, ערעור לביהמ"ש המחוזי בחיפה. עורכי הדין הוכיחו כי הסוכן עשה עבודתו נאמנה ולא התרשל וכי התביעה נגדו התיישנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרכב של שלושה שופטי בית המשפט המחוזי ביטל בפסק דין את החלטת בימ"ש השלום ואף חייב את המבוטח בהוצאות משפט.

המבוטח פנה בבקשת רשות ערעור לבית המשפט העליון. השופטת דפנה ברק ארז שמעה את שני הצדדים ודחתה על הסף את ערעור התובע. סוכן הביטוח זוכה וקיבל גם החזר הוצאות משפטיות.

עו"ד ניצן הראל ועו"ד ליאור קן דרור: "האמנו לאורך הדרך שסוכן הביטוח פעל כשורה והצלחנו להוכיח שלא נפל פגם בהתנהגותו".

עו"ד ליאור קן דרור. צילום: יקיר ברבי
עו"ד ניצן הראל. צילום: יקיר ברבי

מקרה ביטוחי מעניין נוסף הוכרע השבוע בעניין תביעת אבדן כושר עבודה.

אדם בן 37 נפגע קשה בתאונה לפני 12 שנים. חברת ה"פניקס" שילמה לו במשך 11 שנים פיצוי לפי כיסוי אבדן כושר עבודה ואז החליטה להפחית את הפיצוי במחצית. לאחר שנה נוספת, החליטה החברה שהאדם מסוגל לחזור לעבוד.

עו"ד מיטל אזרן, ממשרד עו"ד קן דרור-הראל, המתמחה בתביעות ביטוח ונזיקין, ניהלה עבורו את התביעה ומספרת. "מדובר במקרה קשה וחשוב. הלקוח הסתמך על כספי הביטוח והתקשה להמשיך לנהל את חייו ולעמוד בהוצאות הרפואיות. תוך חמישה חודשים ובהליך של הסדר הגענו להסכמות כי הוא יקבל סך של 690,479 ש"ח".

Back to top button