יהדותמבזקים

אתחלתא 2: הכינוס הגדול של רבני הציבור הלאומי – המליצו על מועמדים

בעוד חודש, בי"ב בסיון, ביום חמישי שלאחר חג השבועות, יתקיים בבניני האומה בירושלים כנס "אתחלתא 2" הכינוס המרכזי של רבני תורת הארץ הטובה- זקני רבני הציבור וגדוליו . באירוע צפויים להשתתף אלפי תלמידים מכל רחבי הארץ לצד אוהבי תורה מהציבור הרחב, והוא יוקדש לכבודם של כלל לומדי התורה בארץ ישראל, מתוך כבוד הוקרה והערכה לגדולי הרבנים.

השנה לכבוד הטקס יוצאים צעירי תורת הארץ במיזם מיוחד לכבודם של לומדי תורה, במהלך הכנס יוענקו אותות "המופת התורני" בשני תחומים:

א. ארגון ציבורי משמעותי העוסק בהגדלת תורה והרחבת מעגלי לומדים.
ב. אישיות מופת המגלמת במעשיה מסירות והתמדה יוצאת דופן בלימוד תורה ועמלה במסירות מיוחדת, או תוך התגברות על קושי ומכשול.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כחלק מכך פנו הבוקר (רביעי) צעירי רבני הארץ הטובה לכלל הציבור בפנייה להמליץ על מועמדים מיוחדים בקהילות השונות בכל רחבי הארץ שמהווים אות וסמל לעמל בתורה. "ממשיכים גם השנה במסורת של האירוע העוצמתי של כבוד תורה ולומדיה: כנס אתחלתא תשפ"ג. והשנה אנו קוראים לכם להיות שותפים ולהמליץ על 'אנשי תורה בעולם המעשה'. המיזם המרגש שם על נס את מרכזיותה של תורה ולימודה הן במישור הפרטי והן במישור הציבורי. במהלך כנס האתחלתא יענקו האותות במעמד הרבנים והמוני ישראל."

הכנס יפתח במגוון שיעורי תורה של הרבנים באולמות עד למעמד השיא בו יתכנסו כולם לאירוע המרכזי עם זקני רבני תורת הארץ הטובה, ראשי ישיבות, דיינים, רבני ערים ורבני קהילות לצד אלפי תלמידי ישיבות גבוהות, ההסדר ומכינות ורבבות מכל רחבי הארץ באולם המרכזי לשיחות וריקודי שמחה של תורה.

צילום: רבני תורת הארץ הטובה
צילום: רבני תורת הארץ הטובה
צילום: רבני תורת הארץ הטובה
צילום: רבני תורת הארץ הטובה

Back to top button