מבזקיםצבא וביטחון

"לא ייתכן ששר הביטחון יתעלם מקיומם של רכזי הביטחון וינהג בהם כאחרוני העבריינים"

ארגון הרבש"צים הארצי מבית ההסתדרות הלאומית שיגר היום (שלישי) מכתב חריף לשר הביטחון יואב גלנט, בעקבות האירוע בו הוקפץ רבש"צ עלמה על ידי תושב בעקבות דמות חשודה בחצר ביתו ונעצר על ידי המשטרה. הרבש"ץ הגיע וטיפל באירוע שהסתבר כפלילי וסיים את האירוע כשהוא עצור על ידי המשטרה.

בעקבות ההליך המשפטי, הרבש"צים הודיעו כי עד שלא יוסדרו הסמכויות והתנאים שלהם, בכל אירוע שיזוהה כפלילי, הרבש"צים בכל רחבי המדינה לא יצאו או יטפלו ולא יסייעו בטיפול באירועים פליליים.

במכתב עליו חתום איתי הופמן רבש"ץ הקיבוץ מעוז חיים ויו"ר ארגון הרבש"צים הארצי נכתב כי: "אנו נבקש מהתושבים להתקשר 100 ובזאת נסיים את חלקנו באירוע.
גם לאירועים שנחשדים כאירועי פח"ע אליהם נוקפץ ויסתברו כאירועים פליליים, אנו נעזוב את המקום מידית ונשאיר את הטיפול לגורמים המוסמכים. הרבש"צים יצאו ויטפלו באירועים שבהגדרתם הם צבאיים בלבד – רכז ביטחון שוטף צבאי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית הגיב ואמר: לא ייתכן שמדינת ישראל ושר הביטחון, יואב גלנט, ימשיכו להתעלם מקיומם של רכזי הביטחון וינהגו בהם כאחרוני העבריינים. רבש"צ עלמה הציל אזרח מרצח, במקום שיוכתר כגיבור, הוא תחת מעצר ואזיקים. הרבש"צים ברחבי המדינה נחושים כי משרד הביטחון יכיר בהם, זהו המהלך הראשון מתוך שורת מהלכים שאנחנו עתידים לנקוט".

זרוע היבשה - יואב גלנט
ארכיון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button