צרכנות

תיקים כאקססוריז שהם MUST – כל הסוגים והסגנונות

כל אחת יודעת שאין מי שלא סוחבת איתה תיק קטן. כל אחת, לא משנה לאן היא הולכת, אם זה לאוניברסיטה, לישיבה במשרד או לבילוי עם חברות, לכל אחת יש לפחות תיק קטן אחד. תיק הוא ממש לא רק המקום בו אנחנו יכולות לאחסן את כל החפצים שלנו. מדובר למעשה על החבר הטוב ביותר שלנו ועל האקססורי המושלם למעשה. במאמר הבא נעזור לך לבחור את התיק המושלם עבורך. ראשית, אנחנו רוצות להרגיע אותך. גם אם אין לך המון כסף כמו למשפיעניות באינסטגרם, דווקא עכשיו אפשר למצוא תיקים מושלמים במבצעים משתלמים במיוחד. שנית, אנחנו מתייחסות לתיקים כמו אל אוסף מיוחד אותו אנחנו ממשיכות לאסוף בקפדנות. לכן, גם אם אין לך עדיין את האוסף המושלם היום, תמיד תוכלי להוסיף עוד פריט גם בהמשך. 

במאמר הבא נדבר בהרחבה על סוגים וסגנונות של תיקים לנשים הקיימים וכמובן, ניתן כמה טיפים אופנתיים, כי כאלו אנחנו, אוהבות להעשיר אתכן במידע על הדברים החשובים בחיים. 

החבר הכי טוב שלך, תיק קטן, הפאוץ 

כמו שאומרת המלכה שלנו נועה קירל: 'זו רק אני הפאוץ' והחום של ישראל'. אין בכלל ספק, אם יש משהו טוב שקיבלנו חזרה מהניינטיז אלו תיקי הפאוץ שהיום כבר לא עשויים ג'ינס בלבד ואפשר למצוא אותם במגוון רחב של גזרות, בדים וסגנונות. פאוץ הוא פשוט התיק הזה שיכול להתאים לכל הופעה, שמשלים את הלוק ומאפשר לך לקחת כמה פריטים קטנים בלי להרגיש כאילו את נאלצת לסחוב עלייך עוד משהו כשבסך הכל, את יוצאת לסיבוב קצר עם הכלב בשכונה. אנחנו תמיד ממליצות על פאוץ אחד בצבע מונוכרומטי, כזה שמתאים לכל סיטואציה ואחד בצבע, כי מה שווים החיים הללו אם אנחנו לא מוסיפים להם נגיעה של צבע? 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תיק משרדי, תיק אוכל ותיק מסמכים 

עכשיו אנחנו נכנסות לקטגוריה של התיקים 'הכבדים', אלו שמשמים אותנו גם בשביל העבודה. קודם כל, אנחנו תמיד ממליצות לבחור בתיקים נוחים לנשיאה ומתאימים לך באופן אישי. לצורך העניין, אם את לא מסתובבת עם התיק יותר מדי ורק באה איתו למשרד וחוזרת הביתה, את יכולה לבחור תיק מסמכים שנושאים ביד. אבל, אם את בכל זאת הולכת עם התיק בתחבורה ציבורית או בין פגישות, את בהחלט יכולה לבחור בתיק מצויין ואיכותי, עם כתפיות. כדי שהיד לא תישא שוב ושוב משקל כבד מדי והכתפיים יעזרו לך לסחוב הכל בהצלחה. 

תיק מחשב וטאבלט 

דומה לתיק המשרדי אבל עם זאת, קצת שונה. תיק מחשב יכול לשמש גם בתור תיק משרדי, אבל את יכולה לבחור לרכוש תיק אחד למחשב ותיק אחד למסמכים, למען הסדר הטוב. אגב, לסטודנטיות, נגלה בסוד, אין שיק כזה כמו להיכנס לאולם בו מתקיימת ההרצאה, עם מנשא מושלם ומלא בסטייל למחשב. אגב, אנחנו לא יודעות מה איתך, אבל אותנו זה לחלוטין מטעין בקצת חשק ללמוד. אבל כל אחת ומה שמניע אותה. כמובן, חשוב להקפיד לבחור תיק מחשב וטאבלט מאיכות טובה, כאלו שלא יפרמו בקלות בעקבות המשקל של המחשב וכן, גם היינו בוחרות בתיק חסין ממים. בכל זאת, המחשב שלנו הוא אחד המכשירים החשובים בחיים של כל אחד ואחת מאיתנו. אם נודה באמת. 

תיק יד ותיק מעטפה 

עכשיו אנחנו נכנסות בעובי הקורה, כי כל אחת יודעת שאין כמו תיק קטן בשביל להוסיף סטייל ולהרים את ההופעה. תיק יד קטן, מעוצב, זו אולי החולשה הגדולה ביותר שלנו. בגדול, משום שיש כל כך הרבה אפשרויות בקטגוריה הזו קשה לשים את האצבע על מגוון תיקים מצומצם, אבל אנחנו כן יכולות להצביע על נבחרת התיקים האולטימטיבית לכל אישה. 

ראשית, אין מי שלא צריכה תיק עור או דמוי עור: במידה ואת לא צורכת פרטי לבוש עשויים עור. החום הקלאסי של העור, פשוט מתאים לכל לבוש. בין אם את יוצאת להרמת כוסית במשרד או להופעה עם החברות הטובות. רק קחי בחשבון כי תיקים עשויי עור עלולים להתבלות לאורך הזמן. שמן פשוט ניתן לרכוש בכל סנדלריה כמעט ולחדש באמצעותו את העור של התיק. 

תיק צד עם רצועה: רצועה הרבה פעמים יכולה להיות כמו סוג של תכשיט נוסף, וודאי עם הרצועה מעוטרת בזהב או כסף. אגב, מסוג התיקים המושלם לאימהות טריות ולכל מי שיש לה נטייה לשכוח את החפצים שלה בכל מקום, כן, אנחנו יודעות כי גם את מזדהה עם האמירה הזו עכשיו. תיק צד עם רצועה הוא פשוט מאסט הב ויותר מזה, אנחנו גם היינו בוחרות בתיק עם קצת צבע, למה מה קרה? לא מגיע גם לך לחגוג קצת? 

תיק מעטפה: תיק מעטפה הוא פשוט מסוג הפריטים האלו שלעולם לא יימאס לנו מהם. תיק מעטפה הוא גם נוח, משום שכל הפריטים נמצאים במקום אחד, הוא גם מלא בסטייל. גם במקרה הזה, את יכולה לבחור בתיק קלאסי או בתיק עם קצת צבע ועניין. 

תיק לנסיעות ולטיולים 

תיק נסיעות בראש ובראשונה חייב להיות תיק נוח. מלא בכיסים, מלא במקומות אחסון. אם את טסה פעם, פעמיים בשנה לחוץ לארץ, קחי בחשבון כי תיק לנסיעות יכול להיות גלגל הצלה ממש עבור טיסות ארוכות. בקיצור, מסוג התיקים הללו שאי אפשר לוותר עליהם. אגב, בניגוד לכל סוגי התיקים האחרים, בהם לא פעם היינו ממליצות לשמור תיק אחד בצבע מונוכרומטי, קלאסי, דווקא תיק לנסיעות חייב להיות צבעוני ומלא חיים. אחרת, איך תאתרי אותו בין שלל התיקים של הנוסעים הנוספים בטיסה? 

תיקי שק, התיקים לאימהות ולכל מי שהולכת לים 

את ממש לא חייבת לסחוב את הצעצועים של הילדים בתיק לא מחמיא וכן, את יכולה ללכת לים עם תיק מלא בשיק וסטייל. תיקי שק הם אופציה מושלמת בשביל אלו שתמיד סוחבות הרבה יותר מדי אבל גם רוצות להיראות ממש טוב. אגב, לנו יש תיק שק מוכן כבר כדי ללכת לים. קדימה, למה את מחכה? זה הזמן לרכוש לעצמך אחד. 

 

Back to top button