תאונות עבודה
בן 25 נפל מגובה במהלך עבודתו במפעל בדרום, מצבו בינוני
פועל כבן 25 הובא היום (שני) לחבירה עם צוותי מד"א בכביש 25 מערבית לצומת צפית בדרום הארץ, לאחר שנפל מגובה של כחמישה מטרים במהלך עבודתו במפעל.
חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במצב בינוני עם חבלות בבטן.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה