מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד לרצח מזעזע בטייבה: אם ושני בניה נדקרו למוות בביתם

שוטרי תחנת טייבה פתחו בחקירה הבוקר (שני), עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע רצח, במסגרתו על פי החשד תושב העיר כבן 30 דקר למוות את אשתו בשנות ה- 20 לחייה ואת שתי בניה – כבני שנתיים וחצי שנה, בביתם בטייבה. על פי גורמי הרפואה, נקבע מותם של האם ובניה במקום, כאשר האב החשוד במעשה נעצר.. חוקרי הזיהוי הפלילי ביצע איסוף ממצאים פורנזיים במסגרת החקירה, לבחינת הנסיבות.

צילום: דוברות המשטרה

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון, קיים הערכת מצב מיוחדת בזירת הרצח בטייבה והטיל את החקירה הרגישה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב שרון. במסגרת הערכת המצב, סקרו בפניו קציני החקירות, הזיהוי הפלילי ופיקוד התחנה והמרחב את הממצאים שנותחו עד כה, וכאמור בהתאם למורכבות התיק, הנחה מפקד המחוז כי החקירה תנוהל ביל"פ שרון, בסיוע מערכי החקירות המחוזיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

חה"כ עאידה תומא- סלימאן בתגובה: "התעוררנו לבוקר מזעזע ומחריד – בזמן שישנו אישה ושני ילדיה נרצחו בטייבה. הסכין ששימשה את הרוצח הושחזה ע"י הממשלה שפועלת נגדנו הנשים באופן מכוון וע"י השר הממונה שפוגע בכל תכנית שאמורה להגן על נשים. זאת מדיניות ברורה שמעודדת את המשך המצב הקיים. לא נלך למותנו בשקט כצאן לטבח, הגיע הזמן להשמעת צעקה ברורה שתרעיד את הכול, אין לחזור לשגרה. ושאף מפכ"ל או שר לא יגידו זאת התרבות שלכם – זאת התרבות הגזענית של האחראים ומקבלי ההחלטות כאן שמתייחסת לדם שלנו כמו למים. זה לא כשל מערכתי של משטרה שלא מגנה או של מערכת בריאות שלא מצליחה לזהות סכנות או רווחה שאין לה כלים לטפל – זאת מדיניות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת – יהונתן סמייה

יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי אמרה: "יש אירועים שפשוט משאירים אותך ללא מילים. רצח של אישה בת 26, אמא, יחד עם שני הפעוטות שלה – בן שנתיים ובן חצי שנה. נרצחו כנראה בידי בעלה, האבא שלהם.‏האלימות שמשתוללת ברחובות היא מזעזעת. רצח של אישה ושל תינוקות חסרי ישע ואף אחד בממשלה לא חושב לטפל במגיפה הזו. וזה גם פוליטי. אסור לטעות. ‏כשהממשלה מתעקשת לא לקדם את חוק האיזוק האלקטרוני שנועד להציל חיי נשים, ההאשמה היא גם עליה. זאת פוליטיקה קלוקלת שפוגעת קודם כל בנו, הנשים. ‏כמה גופות נצטרך לספור עד שהממשלה תתעורר?"

Back to top button