צרכנות

כך תוכלי לבחור: כל סוגי סגנונות שמלות הכלה שקיימות

במאמר הבא ננסה לעזור לך ולסקור בקצרה את סגנונות העיצוב המכתיבים את עיצוב שמלות הכלה בשנים האחרונות. אבל לפני שנצלול לעובי הקורה ונדבר על האפשרויות העומדות בפנייך, אנחנו רוצות להתחיל ממקום אחר, מהתחושות שלך. בראש ובראשונה, הרי שכל כלה מתמודדת עם תהליך בחירת השמלה. יש מי שתהליך הבחירה פשוט יותר עבורן ויש מי שמתמודדות עם אתגרים משמעותיים בדרך לשם. חשוב לקחת בחשבון כי כל אחת עוברת מסע אישי בתוך העולם הזה וכי את לא צריכה להשוות את עצמך לאף אחת אחרת. שנית, זכרי כי הגוף שלך לא דומה לאף אחת. לא כל מה שיפה על דוגמנית בתמונה יהיה יפה לגוף שלך וזה בסדר גמור. העיקר זה לבחור בשמלה שתחמיא לך ותאפשר לך להרגיש כמו 'מלכה' ביום המיוחד שלך. עכשיו, זה הזמן לקחת משהו לשתות, כי אנחנו צוללות לשמלות הכלה הפופלאריות:

כמה מילים על הטרנדים החמים של התקופה 

לפני שנדבר על שמלות כלה נפוחות, קצרות, בוהו שיק או בעלות מראה אלגנטי, אנחנו מזכירות לך כי הטרנד הרווח בשנים האחרונות הוא לא להסתפק בשמלה אחת, אלא בשתיים או שלוש. אחת נועדה לחופה, השניה לריקודים ועוד אחת לאפטר פארטי עם החברים. לכן, גם אם את רוצה כמה דברים בעת ובעונה אחת, את יכולה להיות רגועה, יש פתרון לכל. נקודה נוספת למחשבה, נסי להתאים את השמלה לאופי האירוע. מטבע הדברים, שמלה נפוחה בעלת מראה קלאסי, תהלום כלה בחתונה גדולה, באולם אירועים מוקפד וצבעוני. לעומת זאת, שמלה בסגנון בוהו שיק מדויקת לחתונות צהריים או למי שבוחרות להינשא בגן אירועים עם מראה טבעי. בכל שלב בדרך, נסי לדמיין את עצמך בשמלה בתוך האירוע שלך, נסי לראות האם התמונה הכללית מתחברת בעיני רוחך. 

כל הפרטים על סגנונות עיצוב שונים

נתחיל בקבוצה הראשונה, שמלות נפוחות 

מאז ומתמיד היו מי שדמיינו את עצמן עם שמלה נפוחה, או בשמן השני: 'שמלת קצפת'. אם את מתלבטת, אנחנו רוצות לשתף אותך כי עיצוב שמלות בסגנון הזה בהחלט יכול להתכתב עם עולם העיצוב החדש. אנחנו צריכות לשאול את עצמנו מה הדבר שמייצר את הנפח, האם הקפלים של הבד הנשפך? אולי קשת פנימית המחזיקה את הנפח של השמלה? מעבר לכך, היתרון המשמעותי של שמלות נפוחות זו העובדה כי מדובר על שמלה המתאימה פשוט, לכל מבנה גוף. כך שגם אם את מרגישה לא נוח בשמלה אחת או אחרת, שמלה כזו יכולה לטשטש את הפגמים. למרות השינויים הדרמטיים בשנים האחרונות, כנראה יש כמה שמלות איתן אין מקום לטעויות. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שמלות ארוכות זה עולם ומלואו 

אין שמלה אחת הדומה לאחרת, שמלות ארוכות זה שם רחב מאוד לשמלות המגיעות עד לרצפה. שמלות ארוכות אגב, לא בהיכרח יהיו שמלות צנועות. יש מי שאוהבות לשלב, דווקא עם מחשוף פתוח ועמוק, חצאית ארוכה הנשפכת כלפי מטה. סוג הבד משחק כאן תפקיד מרכזי כמובן ואנחנו חייבות לקחת בחשבון כי סוג הנעליים אותו יכתיבו את שולי השמלה. עד היום, רוב הכלות בוחרות שמלות ארוכות ולא במקרה. הן נחשבות חגיגיות והולמות את האירוע. רק כדאי לשים לב ולבחור בשמלה בה תרגישי נוח, כזו שתעשה לך חשק לרקוד. 

שמלות יד שניה, כן, יש דבר כזה 

מי שלא רוצה לשלם הרבה כסף לשמלה המיועדת לכמה שעות בודדות, יכולה בהחלט לרכוש שמלה יד שניה. ניתן למצוא מקומות המתמחים במכירה של שמלות יד שניה בארץ, אפשר למצוא בקלות מבחר נפלא של שמלות נהדרות ברשתות החברתיות ויש מי שרוכשות שמלות יד שניה מאתרים של חברות מסוימות בחוץ לארץ. מה שחשוב לקחת בחשבון הוא שלפעמים, יש להתאים את השמלה למידות הגוף שלך באופן מדויק, לכן, אל תמתיני לרגע האחרון. הרי את לא רוצה להגיע לדקה התשעים ולחפש תופרת פנויה כמה ימים לפני האירוע. 

שמלות בוהו שיק הן הטרנד החם של השנים האחרונות 

קשה להגדיר בדיוק מה הוא 'בוהו שיק', אפשר להגיד כי שמלות בסגנון הזה מיועדות למי שאוהבות מראה 'פשוט', אבל אלגנטי. המאפיין הבולט של שמלות מהסוג הזה אלו הטקסטורות השונות המתלכדות לשמלה אחת. שימוש בתחרה, פנינים מודבקים וכן  הלאה, הפך פופולארי בשנים האחרונות והוא יכול להלום כל מי שמעוניינת לערוך חופה ביום שישי בצהריים או לקיים אירוע תחת כיפת השמיים בלב היער. 

שמלות צנועות יכולות להיות גם יפות ומיוחדות 

יש איזו נטייה לחשוב כאילו שמלות כלה צנועות לא יכולות להיות גם מלאות בשיק וסטייל. אנחנו כאן כדי להפריך את המיתוס הזה וכדי לעדכן אתכן כי תוכלו למצוא שמלה גם יפה וגם צנועה. אמנם, זו תהיה שמלה בלי מחשוף גדול או שסע בצד הרגל, אבל אין זה אומר כי השמלה לא יכולה להלום את מראה גופך. אגב, ישנן לא מעט כלות המעוניינות לרכוש שמלות כלה צנועות לא מטעמים דתיים דווקא, אלא, משום שהן רוצות להרגיש בנוח באירוע שלהן. 

שמלות כלה קלאסיות 

אם נאפיין את השמלות הללו בשתי מילים, אנחנו נגיד כי אלו שמלות בעלות מרקם חלק. שמלות קלאסיות בדרך כלל יהיו כאלו אשר שומרות על מראה אלגנטי, בהשראת השמלות המוכרות מהעבר. חשיפה של הכתפיים, הידוק נכון של המתניים, הם מסוג העיצובים שתמיד יתאימו למעמד החופה ולמי שרוצה פשוט להיראות טוב בלי להסתבך עם רעיונות יצירתיים שלא מדברים אליה. 

שמלות כלה למידות גדולות 

כאן אולי המקום להגיד באופן חד משמעי: כל אחת היא שונה ולכל אחת יש יתרונות וחסרונות במבנה הגוף שלה. יש מי שהמתניים שלהן צרות ויש להן חזה גדול ונדיב, יש מי שמבנה הגוף שלהן הוא רחב. העיקר הוא לבחור בשמלה אשר תאפשר לך להרגיש בנוח עם מי שאת. פעמים רבות מה שמשפיע על עיצוב השמלה הוא הרבה יותר מהבחירות של מעצב או המעצבת ביצירת הבגד, אלא, האנרגיה שלך, הכלה, תכתיב את האופן בו תיראי בעיני עצמך ובעיני הסובבים אותך. 

שמלות כלה צמודות 

אחד הטרנדים הבולטים של השנים האחרונות. שמלות מהסוג הזה יתאימו לרחבת הריקודים והן גם רלוונטיות לאלו המעוניינות לחשוף טפח או שניים. העיקר הוא להקפיד על התאמה נכונה של הבגדים התחתונים ביחס לשמלה. 

שמלות כלה מחמיאות להיריון 

כלה יכולה להיות בהיריון והיא יכולה להיות פשוט יפיפיה. יש מי שבוחרות ללבוש שמלה נפוחה כדי להחמיא למבנה הגוף ויש מי שאפילו מעיזות וחושפות את הגב או הכתפיים, למראה אלגנטי ומלא סקס אפיל. 

הבגד הוא לא הכל, את זו שצריכה לדעת איך ללבוש אותו 

האנרגיה שלך, האופן בו את מחזיקה את הבגד, אלו הפרמטרים שישפיעו במידה המשמעותית ביותר על המראה שלך ביום החתונה. נכון, כל שמלה צריכה נעליים תואמות, תכשיטים ותסרוקת נאה. אבל הכי חשוב זה לבחור שמלה בה תרגישי נוח, כזו שתיתן לך להרגיש יפה בעיני עצמך בראש ובראשונה. 

גם אם את מהססת וחוששת, דעי כי דווקא בשנים האחרונות, אין מי שלא יכולה למצוא שפע של שמלות כלה מחמיאות ויפות, המתאימות לכל מבנה גוף, המעוצבות בסגנונות שונים ומגוונים. 

 

Back to top button